琴晚呀始話今朝想打波,,,,所以咪7點幾起左身,,落到去,,,個球場冇人,,,同呀始射波,,,唉,,做咩今日射勁都唔入架,,,平時好易入架WOR,,,唉,,,今次呀始入得多過我呀!!!>3<" 唉,,,,做咩波周圍LOOK架,,,射完籃球,,,就玩手球,,練果D動作呀,,,9點返屋企,,,玩電腦,,,10點幾出左去,,,去馬鞍山,,,撞左呀蔡倩華好多次呀,,,哈,,呀始買左好多XX呀!!!!跟住我地去左哈X C 食LUNCH!!!好費呀,,,但食到好飽呀!!!^^
返到顯徑,,,去左呀始屋企,,,,點知佢電視冇得睇,,,落左去,,睇人打排球!!!!
唉,,,今日有個人好賤呀,,,><'' 咁我同呀始喺到睇籃球比賽啦,,,點知佢狙住我地睇,,咁我地咪走開LOW,,,再睇,,點知佢走去轉台,,好衰呀,,,趕客GE!!!!
|