Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 1
累積人氣: 13993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


星期一 分類: 未分類

星期一有祈禱會:)
唔知會做d咩?



又一年 分類: 未分類

轉眼間又11月中了...考試又接近了一點, 今次大概是最荒謬的一次
TT跟數學竟然從未以考試的溫習方式對待過, 擔心

昨晚才想起原來寫blog時又轉回口語了, 故作此 哈哈

一切的事情還是留待考試後才算吧!
考試之後要去唱K!!! 要有人來我家打邊爐!!!
還有最近最想做的事是年終時寫篇文, 今年經歷過的似乎有很多?

不過可以肯定的事, 2008年是我作了最多嘗試的一年, 感覺很好
在朋友中亦沒有被無視, 由中一. 中二開始盼望的事今年終於實現了。
不管在天星還是在學校也過得很滿足
感謝神給我這些, 真的要好好珍惜。
最希望今年結束前, 班中能有更多人信主!

剛剛在facebook看到一個叫什麼5B的相簿, 差點又令我激動起來。
還好原來這是屬於一位小學時期的好朋友, 不過呢, 說起真的怨念啊!!!!!
原來5C跟戎欽俊他們那一班在同一天都到石澳旅行去啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
早知提議石澳好了, 給氣死了|||||||||||||
還好李敏跟他遇不上, 不然真的會很不忿。
對! 我在呷醋, 又如何?
不過我喜歡的早不是他啦~~~~~~~~~
回歸正題, 其實我也沒資格激動吧!
當初是我做錯, 不過我不相信真正的你真的這樣想, 除非你那時已經打算報復吧!

小妹今天就會出發到尼斯去了...
班中少了個吵鬧分子, 會不會有點悶啊?

又要溫習 煩死了
唯有祈禱神給我力量繼續走下去, 要學習依靠神呢!
昨天的但以理書其中一句真的不錯!!

 



2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


something 分類: 未分類

冇耐之前知左d野
唉 好酸
好黑人憎呀!!!!!!!!!!
我仲當你係friend架!!!
一幻想到你"咩"人我就真係酸死
我嬲呀!!!!!!!!!!!!我唔係玩你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



旅行 分類: 未分類

旅行, 好開心
一早同阮阮去食M記, 又遲到||
見到好多識ge人!!!!! 有釗明. 阿冼. 細Bo!!!
之後返學, 8點05返到, 原來8.45先集合囉!!
之後係操場周圍同人吹下水就出發
今次應該係第一次我地5E[4E]冇比人遺忘!!!!

幾好玩, 係車同淫棋. 朱包. +欣. 俊傑. 麗肥吹下水咁又到
痴痴地, 一落地飛去d爐度霸位點知一個人都冇囉
thx幫手"透爐"ge每一位:)
燒得唔係好多, 唔著鞋周地走with淫棋 哈哈
又同朱包玩掟沙, 好彩冇嬲

玩下玩下又班會活動時間, 拋手巾+數字ball 正
不過好快走lu
d人走去換褲個陣同淫棋講野
又知多個!!!! 差d比Miss Kwok影到!!!

跟住走, 差d訓到又彈返起身 不過精神左好多
之後補課, 冇門口入, 成班痴哂線咁坐班房門口
補完好快有得走
林林. 菊. 包去淫棋屋企, 不過我唔去lu
考試之後黎我屋企打邊爐呀!

快D考完試啦 12月唔玩至少3日都唔係人呀!!
不過要開始操PP喇, 唔打喇 有乜都寫哂係日記, 廢事打啦
PO相!!!!
*有D相facebook先有!!
 





2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


萬人行 分類: 未分類

一年一度萬人行, 無無聊聊的又過了, 希望下年可以中六的身份再行一次。
跟去年一樣, 菊還是跟Wing Sze一起, 今年還跟包熟了, 不過始終是跟她們較FD吧!!
騎牛找馬...你還是算吧, 不是不喜歡你, 是不喜歡你的為人。
結果今年跟周婉和康小姐行[讓我抄襲一下小妹]
吹吹水 很累的又走完了
附近還有姚sir 大S+劉

之後跟盈到M記
肥死了!!!!!!!!
之後就試衫試衫!!!!!! 溫書?等等吧!

*一年一度可以SHOWSHOW便服
總覺得很多人都會把自己認為能令自己看起來更美的衣飾穿來
至於我嘛........... 怎樣打扮還是這樣子吧, 算了。

想睡zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
好想吃八爪魚丸, 剛才盈提過 好想吃



看到某人2[好似係]的blog, 嘿。
如果真的是如你所說的那樣, 你就不會騙我吧
算了 反正你從來不當我是朋友
還有什麼資格說?

好一段時間沒有和某人1說話了
剛才我們三人在家[欣宜盈]談過他
如果我們仍然是好朋友, 現在會怎樣呢?
她們說如果是這樣, 我們今天可能會一起行的

為什麼你跟我相處時態度總是不一樣
太生疏了吧!!!! 唉。不過感覺減了點

好想午睡