| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 星期一 |
分類: 未分類 |
星期一有祈禱會:)
唔知會做d咩?
|
| 又一年 |
分類: 未分類 |
轉眼間又11月中了...考試又接近了一點, 今次大概是最荒謬的一次
TT跟數學竟然從未以考試的溫習方式對待過, 擔心
昨晚才想起原來寫blog時又轉回口語了, 故作此 哈哈
一切的事情還是留待考試後才算吧!
考試之後要去唱K!!! 要有人來我家打邊爐!!!
還有最近最想做的事是年終時寫篇文, 今年經歷過的似乎有很多?
不過可以肯定的事, 2008年是我作了最多嘗試的一年, 感覺很好
在朋友中亦沒有被無視, 由中一. 中二開始盼望的事今年終於實現了。
不管在天星還是在學校也過得很滿足
感謝神給我這些, 真的要好好珍惜。
最希望今年結束前, 班中能有更多人信主!
剛剛在facebook看到一個叫什麼5B的相簿, 差點又令我激動起來。
還好原來這是屬於一位小學時期的好朋友, 不過呢, 說起真的怨念啊!!!!!
原來5C跟戎欽俊他們那一班在同一天都到石澳旅行去啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
早知提議石澳好了, 給氣死了|||||||||||||
還好李敏跟他遇不上, 不然真的會很不忿。
對! 我在呷醋, 又如何?
不過我喜歡的早不是他啦~~~~~~~~~
回歸正題, 其實我也沒資格激動吧!
當初是我做錯, 不過我不相信真正的你真的這樣想, 除非你那時已經打算報復吧!
小妹今天就會出發到尼斯去了...
班中少了個吵鬧分子, 會不會有點悶啊?
又要溫習 煩死了
唯有祈禱神給我力量繼續走下去, 要學習依靠神呢!
昨天的但以理書其中一句真的不錯!!
|
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| something |
分類: 未分類 |
冇耐之前知左d野
唉 好酸
好黑人憎呀!!!!!!!!!!
我仲當你係friend架!!!
一幻想到你"咩"人我就真係酸死
我嬲呀!!!!!!!!!!!!我唔係玩你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 旅行 |
分類: 未分類 |
旅行, 好開心
一早同阮阮去食M記, 又遲到||
見到好多識ge人!!!!! 有釗明. 阿冼. 細Bo!!!
之後返學, 8點05返到, 原來8.45先集合囉!!
之後係操場周圍同人吹下水就出發
今次應該係第一次我地5E[4E]冇比人遺忘!!!!
幾好玩, 係車同淫棋. 朱包. +欣. 俊傑. 麗肥吹下水咁又到
痴痴地, 一落地飛去d爐度霸位點知一個人都冇囉
thx幫手"透爐"ge每一位:)
燒得唔係好多, 唔著鞋周地走with淫棋 哈哈
又同朱包玩掟沙, 好彩冇嬲
玩下玩下又班會活動時間, 拋手巾+數字ball 正
不過好快走lu
d人走去換褲個陣同淫棋講野
又知多個!!!! 差d比Miss Kwok影到!!!
跟住走, 差d訓到又彈返起身 不過精神左好多
之後補課, 冇門口入, 成班痴哂線咁坐班房門口
補完好快有得走
林林. 菊. 包去淫棋屋企, 不過我唔去lu
考試之後黎我屋企打邊爐呀!
快D考完試啦 12月唔玩至少3日都唔係人呀!!
不過要開始操PP喇, 唔打喇 有乜都寫哂係日記, 廢事打啦
PO相!!!!
*有D相facebook先有!!


 |
2008 年 11 月 9 日 星期日  |
| 萬人行 |
分類: 未分類 |
一年一度萬人行, 無無聊聊的又過了, 希望下年可以中六的身份再行一次。
跟去年一樣, 菊還是跟Wing Sze一起, 今年還跟包熟了, 不過始終是跟她們較FD吧!!
騎牛找馬...你還是算吧, 不是不喜歡你, 是不喜歡你的為人。
結果今年跟周婉和康小姐行[讓我抄襲一下小妹]
吹吹水 很累的又走完了
附近還有姚sir 大S+劉
之後跟盈到M記
肥死了!!!!!!!!
之後就試衫試衫!!!!!! 溫書?等等吧!
*一年一度可以SHOWSHOW便服
總覺得很多人都會把自己認為能令自己看起來更美的衣飾穿來
至於我嘛........... 怎樣打扮還是這樣子吧, 算了。
想睡zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
好想吃八爪魚丸, 剛才盈提過 好想吃
看到某人2[好似係]的blog, 嘿。
如果真的是如你所說的那樣, 你就不會騙我吧
算了 反正你從來不當我是朋友
還有什麼資格說?
好一段時間沒有和某人1說話了
剛才我們三人在家[欣宜盈]談過他
如果我們仍然是好朋友, 現在會怎樣呢?
她們說如果是這樣, 我們今天可能會一起行的
為什麼你跟我相處時態度總是不一樣
太生疏了吧!!!! 唉。不過感覺減了點
好想午睡
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 93 | »
|