Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 0
累積人氣: 13992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


有感 分類: 未分類

個個都打返BBQ d野, 我又打呀!!!
そ!!!值得一提ge係我終於開始儲5E同學ge xg喇!!!!
呢幾個月隨時係最後一個月, 希望可以好好咁過,好好咁珍惜,
唔可以再比自己後悔!!! 想做ge野唔hurt到人ge話希望可以盡量去做!!!
例如...表白?? 同[某2個]人ge關係改善到?

BBQ個日真係好正呀!!!!*跟住可能會口語+書面語, 因為可能有抒情ge關係!!^^
不過由於冇熟人去, 好多時都冇得話成個8婆咁好似係學校咁多dad
雖然係咁, 不過都好開心! 其實臨去/ 去到個陣都直情想返歸算, 好彩最後去左..
雖然冇返教會.......... 不過亦都令到我認識到更加多"出面"ge世界!
好彩星期日冇打風!!!!! 唔好阻我返教會!!!!

燒左都幾耐, 天氣真係好到+01呀!!! 原來打風之前BBQ係咁正架!
有藍天白雲有陰天有微風 SOGD!!!!
2點幾個陣..諗諗教會做緊乜...祈禱會.....................

之後成咋人係遊樂場個度hea 影相咁[呢幾日夾夾埋埋偷左都幾多相]
呀立仁[學肥豪]同Samyi打交|||||
5點幾係個亭度玩 truth or dare...
愈玩愈....激............................................
個人認為太過火喇, 咁樣我覺得會對唔住自己未來ge另一半
講得絕d, 關係連朋友都未算.只係同學..但係已經有呢d行為,
如果再fd d咪咩埋?
可能我係太保守, 咁講亦都太過份,
但係我今日打blog就係想抒發下自己ge感受, 所以都係打出黎啦,
直腸直肚比較舒服!

岩岩睇小妹個xg, 有提我竟然!!!
睇到好安慰呀!! 真係好似多左個人一齊支持落去咁!!
我唔敢擔保自己考埋個試之後仲會唔會堅持, 不過最少呢一刻我地仲可以一齊支持落去!!!加油呀!!!
*其實我原本都會補架!! 不過因為intern.咋! 何狗佢地都話補好有用 唔補好似好輸蝕咁,
不過我信神會比我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

同埋睇到呀立仁個xg! thx劉XD
弟兄! 加油!! 勁多神神神神神神神神神神神呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!勁!

THX Samyi sd d相比我呀!!!!!!!!!!!!!
不過因為"朱包la Amerie"偷手指(笑)攪到我冇得哂相!

今日同某人1say hi, 好心酸! 我地係唔係做過d咩激嬲左你?
講咁多都冇用, 希望最後呢幾個月我地可以做返fd, 什至可以做一世FD,
仲埋希望你會返教會!
你個陣d反應真係令我個刻好想喊, 點解你會變成咁?
你唔係話最FD我地ge咩?
我而家成日係度諗, 好彩當時冇同你拍, 如果唔係變成咁真係好慘
不過有人同我講"如果拍左就唔會咁啦! "
...你覺得點? 定係你又會憎我多d? 係咪因為之前我blog打個d野?
但係諗返個陣, 我打之前你已經對我地勁cool! 如果係因為咁我再次道歉SORRY!
我真係好唔想冇左你呢個朋友!
因為你係姚SIR之外曾經係最重視我地ge朋友, 什至會係我地面前低能,
但係點解你突然間變得咁快? 希望可以同你做一世朋友!!!

某人2. 由此至終你都冇當過我係朋友, 不過祝你會考成功
補多句生日快樂, 雖然我講唔講對你根本冇分別!

*冇用書面語呀!!OK WO
之前同做野個陣識ge TING, Pamela, 小倩食野
好開心, 做之前都冇諗過可以識到朋友
只係諗住做完就真係悄悄的來悄悄的走!
識到你地真係好開心呀!! 希望一路KEEP住聯絡!
CE之後可以回歸天星就好啦!!

今日放學要補測中史-v- 因為今日先溫!
我都係咁跌呀!!! 大Bo唔好咁擔心啦! 神唔會比我地死ge
大不了就RE.!!!!!!
不過呢....希望到考之前一刻都可以咁有信心!
唔再為自己, 唔再為考第一呢d咁ge名利而努力! 好難做到不過我會努力!!!!
多謝朱包等我! 我真係一個好冇義氣ge人!!!
知左朱包對邊個有好感呀!! 估唔到估唔到!!!!
我都出賣左自己!!!XD
*今日同左好多人msn呀!!!好開心!!又拎左好多相wo! 唔該呀小妹Samyi!!!!
   有Miss 郭啦 姚sir啦! 識事務者! 鐃之! Samyi! 詩韻!! 大Bo!!!!!!!!
努力呀聽日!!! 今日做4大名個陣就開工!! HW+review!!!!
為神努力!!!!!!!!!!!

BBQ個game真係令我感覺到認識神真係太好喇!!!!!!!!!!!!!!!!



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


.. 分類: 未分類

唔想返學唔想溫書唔想做hw唔想考試
MARCO就好啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

肥聰信左主呀!!!!!!!!!!感謝主!!!!!!!!
希望你地會繼續返:)



2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


呢幾日 分類: 未分類

未有心情上堂 溫書wo

日日都係玩

Marco走左喇T^T  唔捨得
KEEP CONTACT!!!
一年後要返黎呀  +多幾十kg fat XD
9月1同佢 李敏 CARMEN 丁茵 恩祈係ST食M記
d gag|||||
影左貼. 好攪野XD
byebye喇!!!

9月2比李敏老點話MARCO搭6點機
5點打比佢-v-
之後返學同李敏係的士同佢講啦!
返到去... MARCO我多得你唔少! 我係比人約架-_-

之後又同左Pierce Ting Ting個fd出MK個邊
行死我 聽佢地講多 都聽得明 78成...
之後返教會  好多新朋友!!!

今日 又係heahea下
thx秋粒糖!! 超正!!!!!!
上堂都冇乜野好講 中文有hw...&eng&chi his.
唔理 玩埋今個星期
之後2日都要遲放呀煩



2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


JULIE 比ge100問 分類: 未分類

個人資料             
1`()您既大名;; Riko   

2`()你既年齡;;` 16
3`(
)你既性別;;` F
4`(
)你既生日;;` 326
5`(
)你既星座;;` 自動無視
6`(
)你既學校;;` YKHL
7`(
)msn;;` [email protected]
8`(
)你電話係;;` 想知就問我啦!
9`(
)你靚唔靚;;`  靚爆鏡啦仲洗問
10`(
)你既身高;;` 159cm..但願可以突破160

朋友資料
11`(
)最好朋友;;` 盈!!!! 阮阮^^ 孔子仔 李敏 躍
12`(
)識嘚最耐;;` 阮阮 孔子 李敏
13`(
)最好網友;; ?Mylene 同 Chia 不過好少傾:[

14`()最可愛既;;` 盈?
15`(
)最靚女既;;` 我呀我呀XD 講笑!!! 識得個d多數都幾靚wo!
16`(
)最靚仔既;;` 戎欽俊   飛機王!!!!!
17`(
)最型仔既;;`
18`(
)最樣衰既;;` 睇緊個個----你
19`(
)最姣既人;;` 大家都知
20`(
)最討厭既;;` 又唔可以話討厭ge  唔認同啦
21`(
)最好人既;;` Julie
22`(
)最低能既;;`
23`(
)最傻傻既;;` 唔明咩名傻傻囉
24`(
)最串咀既;;` ? 
25`(
)最細路既;;` ?

26`()最想壹直做朋友;;` 阮 孔
27`(
)講心事會搵邊個;;` 李敏 盈 躍 可惜冇人搵我講:'[ 
28`(
)最信任邊壹嗰人;;` 李敏

學校資料
29`()最鍾意既老師;;` MISS KWOK!!!!! 
30`(
)最討厭既老師;;` 任任

31`()最鍾意既科目;;` ?
32  (
)最討厭既科目;;` maths
33`(
)邊間學校最多靚仔;;`
34`()邊間學校最多靚女;;`

愛情資料
35`()有冇鍾意既人;; 好感就有 2個XD
36`()壹齊佐咪;;` 係咁就好LO....
37`(
)表白佐咪;;` 等佢鍾意我先啦
38`(
)囍歡既人既名;;` 打出黎個個個腦....
39`(
)佢個樣係點咖;;` -大家有眼睇

40`()您係處定唔係;;` 好勁WO問得
41`(
)點樣嗌您鍾意既人;;` ?

現在資料
42`()掛住邊個;;` STAR FERRY のみんな!!!
43`(
)聽緊咩歌;;`
44`(
)食緊咩野;;` 冇
45`(
)飲緊咩野;;`
46`()依家幾點;;` 21.51
47`(♥)同邊個MSN;;` STOPPED

選擇題目
48`()日本/台灣;;` 日本
49`(
)愛情/被愛;;` 被愛
50`(
)電腦/電視;;` 電腦
51`(
)電話/手提;;` 手提
52`(
)老豆/媽媽;;` 媽媽
53`(
)卓立/柏豪;;` ?
54`(
)粉紅/天藍;;` 天藍 

55`()可樂/啤酒;;` 可樂
56`(
)眼鏡/con;;` con
57`(
)conz/nike;;` conz
58`()高跟鞋/平底;;` 平底 

唔知咩題
59`()長頭髮定短?;;`
60`(
)多人讚靚女?;;` 買少見少:[
61`(
)多人讚可愛?;;` 一個呀!!!:]
62`(
)多人讚好乖?;;` 1個..2個 3
63`(
)有冇介過手?;;` 冇 低低能能整捐就有一2次 
64`(
)有冇自殺過?;;` 冇
65`(
)想點樣自殺?;;` 食藥 燒炭
66`(
)想自己幾高?;;` 165
67`(
)成日出街嗎?;;` 算係
68`(
)成日買野嗎?;;` 野食
69`(
)成日發白日夢?;;` 否
70`(
)成日上堂唔聽?;;` 睇邊個啦
71`(
)最鍾意咩明星?;;` 斎賀さん唔算WO!
72`(
)睇開咩節目咖?;;` 紀錄片:)
73`(
)驚唔驚見到鬼?;;` 少少啦
74`(
)睇過鬼片咪咖?;;` YS
75`(
)聽唔聽鬼故咖?;;` 好耐冇
76`(
)MSN有幾多人?;;` 唔數 咁煩
77(
)做左幾耐壹百問?;;` 點知

鍾意d
78`()鍾意跳舞?;;` DD
79`(
)鍾意唱歌?;; YS
80`(
)鍾意睇戲?;;` 睇邊套
81`(
)鍾意出街?;;` 一般
82`(
)鍾意讀書?;;` NO
83`(
)鍾意講野?;;` 睇心情同多唔多人
84`(
)鍾意溜冰?;;` 少少
85`(
)鍾意遊水?;;` 少少

點人做喇
a- 姚SIR

b- 李敏

c- 劉少

d- 冇朋友 

86`(
)介紹下a;;` 攪GAG

87(
)介紹下b;;` 信得過不過好似唔多SO我WO

88`()介紹下c;;` 係個BLOG度懶感性!! 唔好再用書面語呀!!!

89`()介紹下d;;` ?

98`(
)佢地係咪您寶貝;;` 唔可以咁講
99`(
)最想摟佢地邊幾個;;` 我淨係要男人WO 有咩!!!?XD
100`()最想依家見到既;;` 有2個



2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


今日 分類: 未分類

d魚仔一次死n條....好恐怖
而家先將其他冇事ge魚拎去第度....
好似香港政府咁遲鈍.....
唉呀 好擔心d魚呀
好冇良心 養咁耐
d魚有事仲可以咁開心
班馬.......:( 養左好耐喇....

返教會with李敏 GAG神
之後新翠上ge仲有死仔 張檸同佢個fd
張檸係勁耐之後先知我同李敏係度囉||||
仲以為佢係幾cool個d人tim 原來都幾nice!

返去, 好快開始
Marco真係要走喇就快:(
有GAME玩 跌哂落地囉-_-

message 有d講戀愛咁
我唔要做港女!!!!!

分組

去又一城食飯

TING終於返黎啦 好開心
有相收
THANKYOUVERYMUCH!!!!