YoYo死左喇.........4月24號....
個日真係好唔開心..........thx某人!!
以後星期二要去美林餵貓, 住附近ge人幫下手餵啦!!!
5月26號得閒請番祖Band!!!!!中學生區係5月26號開喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!試下番先啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今次U.T.成績好差!! 數學35~~~~ 恭喜我啦!!!!Eng得個65.....我哭.....
斎賀さん又剪左頭髮喇[好似]...... 都唔長啦仲剪-v-
今日番祖Band, 11點!!!又遲到.... 叫左Pizza!!!好似係Steve(?)比錢的, 謝了(笑)
開會! 又變沉默者:) 某2個人黎左!!!!!!!!不過「個3日」個種狂熱已經冇左~
之後開完玩壁ball, 仲玩左閃避球同馬騮搶ball!! 同Peter仔玩 超正!!叫我靚女姐姐先啦xD
仲有玩羽毛ball~~~~~ 不過敬拜個陣"佢地"又冇出現喇....唉!
分組 講過下想邀邊d人... 阮子, cin, 盈盈, 宜宜, 姚sir, 勤爺, 仲有3位:)
番啦知冇!??? 之前仲同左Bowie Winnie Julie佢地玩!! 超正!!!熱死了!!!
如果今年個個星期六都咁玩法又節食下, 應該都瘦到d!!! 而家餓tim~唔錯!!!!不過何珈宜又整...../_\
番黎個陣有人做調查!!!! 中三!!! 主題係動漫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah!!!!!!!!why我地學校冇呢d咁好ge project架!!!!!!!!!!!!
有ge話做得開心好多!!!!!!!!!!!!
今日仲買左水草~~ 前幾日買左2條班馬, 2條紅連燈! 等唔切放左入缸, 希望冇事啦.....
遲d買埋白雲山, 黑燈!!
發現而家好似冇乜fd咁, 冇人同我講心事:'((淚) 心淡!!!!!!!!
得番盈, Ling, 祖Band, 阮子, 孔子...... 咋!仲有Chia!!!!!!!!!!my 好好好好好朋友!!!! (未計男!?)
不過真係完全冇人同我講心事!!!!唉~~ 傷心流淚中:'(
琴日去水警個度~ 環境唔錯!! 做水警都應該幾好玩!! 不過好麻煩!!!考野個d都攪死人
間船好正!! 可以係個度過一晚就好! 個天超靚~~~~
去同走個陣見到個邊間滿記! 又諗番起個日~~ 嗯!!令人懷念呢~~~
|