Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 4
累積人氣: 13989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


分類: 未分類

YoYo死左喇.........4月24號....
個日真係好唔開心..........thx某人!!

以後星期二要去美林餵貓, 住附近ge人幫下手餵啦!!!

5月26號得閒請番祖Band!!!!!中學生區係5月26號開喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!試下番先啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今次U.T.成績好差!! 數學35~~~~ 恭喜我啦!!!!Eng得個65.....我哭..... 

斎賀さん又剪左頭髮喇[好似]...... 都唔長啦仲剪-v-

今日番祖Band, 11點!!!又遲到....   叫左Pizza!!!好似係Steve(?)比錢的, 謝了(笑)
開會! 又變沉默者:)                某2個人黎左!!!!!!!!不過「個3日」個種狂熱已經冇左~
之後開完玩壁ball, 仲玩左閃避球同馬騮搶ball!!  同Peter仔玩  超正!!叫我靚女姐姐先啦xD
仲有玩羽毛ball~~~~~   不過敬拜個陣"佢地"又冇出現喇....唉!
分組  講過下想邀邊d人... 阮子, cin, 盈盈, 宜宜, 姚sir, 勤爺, 仲有3位:)
番啦知冇!???   之前仲同左Bowie Winnie Julie佢地玩!! 超正!!!熱死了!!!
如果今年個個星期六都咁玩法又節食下, 應該都瘦到d!!! 而家餓tim~唔錯!!!!不過何珈宜又整...../_\

番黎個陣有人做調查!!!! 中三!!! 主題係動漫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah!!!!!!!!why我地學校冇呢d咁好ge project架!!!!!!!!!!!!
有ge話做得開心好多!!!!!!!!!!!!
今日仲買左水草~~  前幾日買左2條班馬, 2條紅連燈! 等唔切放左入缸, 希望冇事啦.....
遲d買埋白雲山, 黑燈!!

發現而家好似冇乜fd咁, 冇人同我講心事:'((淚)  心淡!!!!!!!!
得番盈, Ling, 祖Band, 阮子, 孔子...... 咋!仲有Chia!!!!!!!!!!my 好好好好好朋友!!!! (未計男!?)
不過真係完全冇人同我講心事!!!!唉~~ 傷心流淚中:'(

琴日去水警個度~ 環境唔錯!! 做水警都應該幾好玩!! 不過好麻煩!!!考野個d都攪死人
間船好正!! 可以係個度過一晚就好!   個天超靚~~~~
去同走個陣見到個邊間滿記! 又諗番起個日~~ 嗯!!令人懷念呢~~~



2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


話說 分類: 未分類

之前係學校睇左 地球へ 同 ロミオXジュリエット
真係愈黎愈正!!

遲d日記又要更新  因為被批核突~orz||||
幾有feel丫~~  蟬聲個種feel!

ut攪到琴日先有time攪機~終於識用了=v="
最衰最多淨係可以放5隻mp3做鈴聲一次....

今日證實左Celtic Woman唱個隻 You rise me up 原來係同 ロミオXジュリエット 隻op係同一隻歌!!
不過個人認為日版好聽d~ 又有片睇 幾感人!  唔同人唱又有唔同感覺-v-"

唔敢打咁長喇...陰公! 打得長冇人黎睇(淚)
唔記得左去斎賀さん個日記  係咁~而家去了!



2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


地球へ... 觀後感想 分類: 未分類

講番今日少少先~
早上玩電腦 1點先溫書-v- 
唉~ 果然一玩電腦就停唔到~ 睇左 地球へ !! 真係幾正!!唔只配音方面!!!
故事都好好!!! :) 觀後感就此完結!  期待下一集!

番祖Band~  唉..有d野唔想提(淚)
唔想見到你呀!!!!!
想佢番個d又冇番!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julie你琴日問得好! 果然我係唔夠薑ge........
最遲2星期後啦!!!!!!!
好想有d有關動物ge義工活動!!!! 好想try下放狗呀!!!!!!!!!!好羨慕姚sir!!!!

之後番黎換水....換左成個鐘=_=sorry魚達!!  推左好耐lu!!!!sor!!!
那個之後[抄了斎賀さん]是到新城市~~
食大家樂~~ 焗豬排飯(食自己^^) 多d菠蘿就好!!
之後行~~ 原本想買埋衫不過真係外面睇d衫就靚 入到去就唔覺~
仲要買手機!!!!!!
之後係好運出面到見江x基[都係唔識打個x字] 笑~
之後去左沙田廣場~ 都係睇唔岩~
去左d電器鋪個層~ 睇左n耐先揀到部~又要平又要有哂想要個d功能就係咁!! 窮人屋村妹係咁架喇/_\
跟住有個售貨員介紹1隻Korea(n?)機   都係覺得唔係咁靚  不過唔過1500so買左
想要d功能都只係差一個........ 要d相入到pc[而家個部死人野就係入唔到:'( BoBo張相呀......我哭..... 
      個時唔想諗亂buy.....而家唔敢了~] 錄到音 入到歌 但係呢部錄左都唔做得鈴聲好似  不過好似講到好平就買左~
希望都做到啦~~ 最主要原因係為左斎賀さん把聲:)  
想起保的某句(へなちょX)就被迷死了......用來當鬧鐘...每天被斎賀さん(保?)叫醒....多幸福的事!!!

地球へ... 的ed實在不錯!!!
http://www.youtube.com/watch?v=sAmSOqzps7c
好令人感動..... 不過為什麼14歲以後就不能再與父母見面(是自己弄錯了?)

ロミオとジュりエット的op也是!!看過片頭後就想追下去了!!!
http://www.youtube.com/watch?v=eqlq6wXKo1g&mode=related&search=
不過明知道是悲劇................... 為什麼還要動畫化....會好慘啊......
不過由於這好像滿令人期待的.. 於是稍稍找過有關資料....[跟風]
遺憾是Our好像出了點問題.... 連 地球へ 都暫時看不到了.....可惡啊!!!!!!!!!難得有時間!!!明天又要溫習了!!!!!!!!!!!!

じゃ∼以上!



2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


溫唔切 分類: 未分類

今日ih test 死梗啦今次UT  唔溫唔知咁差  真係滿缸紅!!
今日306[classroom]個鎖痴左~  去左603上堂~  舒服多了!!
天然光~! 
文輝冇番  數學教得切掛:s  不過教唔教得切d成績都咁差架喇....
UT完真係要一星期至少溫2次書!! きっと!!!

而家有好多計劃!
魚缸大復興!! 買魚~ 勁洗缸
一星期溫至少2次書!!
為受浸而減肥!!!!!!
餵貓!!!!!!!
想辦法謀部相機番黎
同雀雀攪好關係!!!!!!!

暑假大計!!
做義工!![有關動物!!]
上受浸班(不要被拒受浸才好)
繼續減肥!! 我要下年著番背心出街ar!!!!!
早日做哂hw~

暫時冇lu~~~  thx姚sir d語法!!
終於更新了!!
背景音樂是斎賀さん的Hello, 原來斎賀さん喜歡迪士尼???!!!
昨天才知道.... 真的嗎?? 米奇????!!
原來斎賀さん曾聲演洛克人中的某人!!!!! thx盈!!!

近日竟然迷上植木=w=  起初是無聊想知道中配的ロベルト到底會是什麼鬼樣,
但最後竟然想追下去.....  說過是中配了.... 感興趣的是劇情[極少出現的情況!].... 不過仍然期待重播日文原聲的日子....
為什麼當時沒有看啊... 怨念!!!!orz|||
記得某晚開電視就聽到聲演ロベルト的斎賀さん的聲音....但竟然有個不要得的人給我轉台了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我怒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過到底中配的ロベルト到底會怎樣???  哈哈哈.....(汗) 森愛的中配...「故意走音」!?不清楚~ 也沒有留意日文原聲, 不能比較
總之很有趣就是(笑)   只記得是川上配.....

《Hello》好好聽.....對吧!
斎賀さん的聲音就是很特別啊!!!!  (但俺竟然會認為斎賀さん的聲音跟朴大姊很相似..........被鄙視中.......這也是我要看植木的原因之一..... 還有鋼鍊...... 鋼仔跟那位媽媽級....)
アニメ後補生'B[名字好像錯了] 的4位... 還是斎賀さん最好!!!!!!!斎賀さん大好き!!!!!!!!!!!!!
今天原來可以看マ王的!!!!!!!!!!!!!!!!!    但電視被搶了(哭)  
我要マ王!!!!!!!!!我要可愛的保魯夫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
另外亦想看Black Cat! 斎賀さん聲演是主因~ 但劇情好像也很不錯的說~
同時正在追看小丸子!!!  笑死了orz||||  終於知道那位怪同學叫野口.... 今天的2卷是有關12時照鏡子跟小丸子姐姐的搗亂(?)
笑死!!



2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天


po相 分類: 未分類

在丁茵的xanga偷了n張圖圖, 哈哈對唔起!!
還有感謝李敏, Julie, Carmen 的直接跟間接圖圖提供!!
齊齊咬手指!!出發前~~ 啊!!真令人懷念呢....
連自己也認不出是自己..... 痛苦! 真的太肥了~

(前).Diliys, Sara,, Nat叻組的"口靚妹們"        (後).這次參與的美少年跟美少女達
[*以上是陰謀]
看俺樣子多兇(淚)