Ri BLOG
. . . .
rikorik0
暱稱: Riko
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8周年
2009-04-04
生日.快樂.芝士
2009-03-19
最佳損友
文章分類
全部 (464)
見證 (4)
未分類 (460)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Chris's website
Mylene's Blog
Sophie's website
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 464
留言總數: 389
今日人氣: 6
累積人氣: 13991
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


我要受浸!!!!!!! 分類: 未分類

大補充!!!!!!
  補番琴日ge~~  而家先9點幾!! 終於可以悠閒地打日記了....  遲些(晚些吧...)還要寫日記~
 
Day 1[補].
  岩岩記番起!! 原來BBQ個陣比路x [李敏講得岩!! 唔打B.L.C咁核突喇!!!!打番比路x仲好!!!]]個fd(鍾意叫佢怕醜仔~ 卡卡~感
   覺上佢好怕醜!!!) 黎過我地呢邊個爐燒架!!!! 比路都過左黎企!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊!!!!!點解個陣
  唔同佢講野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 怨念啊orz||||||||  蠢左tim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊!!
  *原來第一日係12點就訓!! 真係乖!

Day 2[都係補].
  早餐忘了吃神麼(汗!)
  game都忘了玩過神麼.... 對不起!!
  Lunch好好餸!! <<還是這一句!
  排戲  排得真快!!!哈哈哈!!!!! 惡攪!!!KUSO!!!!    還是KUSO王道!!
  Julie說得對, 還是「爆肚」跟「即興」才是我們的特色!!(笑)
  只排了兩次。
  受難曲已提過了.. 接著是忘了記下的"行苦路"跟"洗腳".. 又一句對不起!!
  行苦路....  因為才看過少許耶穌走苦路的經過, 跟Julie一樣.有兩,三次累得想放下手[要脫鞋襪+舉起雙手盡量成水平]
  但想起"耶穌當時豈不是更加辛苦嗎?" 就想繼續努力下去....但把手放下了一點....對不起!!
  走的是沒有石屎的泥/草地... 有很多蟲... 二千多年前有石屎嗎??
  然後是洗腳... 牧師為俺たち洗.....    當初有點"金雞"(苦笑), 但到那時就不知怎地,這種感覺就消失了。
  之後有分組時間.... 地上.."草間"有很多小蟲.... 還有蟻!:S  有蚊!!!!! 好多!!!!
  
  然後是聖餐, Drama Time!! Oh!! Slow time!!
  佢地組(-v-") 比路「隔離屋ge阿珍」好好笑!!![突然轉用口語中]
  Nat叻組(原來是Nat叻不過叻叻!!!!! orz今天才知道 )  也非常有趣!!!!!!!
  最後朱sir他們的一組也極度惡攪!!   (假裝正經!?)不過好符合原著!! 係行為攪笑囉!!!矮小的西門XD
  啊!!!!!! 突然發起的怨念!!!為什麼沒有看到比路他們排戲?????[雖然其他也看不到]
  Sara(h?) 她們印象中好像很正經!?  不~是有趣的!!
  之後晚禱.... 嗯...Hungry~
  結果食左好多野=v=  麵. ....忘れ∼  之前勁餓成班玩玩下傳餅食-v-
  下次真的要禁食了!! 對不起!!這次!!!!
  之後咪差唔多4點訓!! 超正!!!同Winnie訓~~ 第一晚同李敏[識咁耐都係第一次~ 同我訓你執到(被摳)!!]

Day 3[補補(保!!!!!!!!!!!!!!!!)]
  6點起到身超勁!!
  去碼頭靈修超正!!
  早餐勁好味!!
  敬拜正正正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!真係好正!!! それが第1次!!!!!!!!!!!!
  從未試過咁開心!!!!!!!!!  真係跳哂舞咁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!忍唔住用真聲!!!!!!呢次敬拜真係好難忘!!!!!!!
  不過d歌詞而家成日都諗唔番起~~  唔係可以一high起就黎~
  最後成條龍先正!!!!!  個心有腳印!!唔知係咪「佢」ge呢?? 多數唔係....怨....
  之後好多執完野~~ 玩  番歸
  之前係BBQ場隔離個球場傾計個陣去左「針水」同Toi.....攪到冇得同佢咁近.....
  番到黎見到佢坐好近!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!雖然有個死圍x阻住哂:S
  不過我坐番低佢就走左...... hate me!?(笑) 唔好係真啊!!!否則我會好傷心的
  跟住走~~  搭船個陣  真係好正!!
  同Peter[以後再打的話打賢算  佢個真名都係今日先知~ (笑)    賢字正啦!!好聽!!!男女都用得!!!  覺得叫賢ge女仔會好吸引!!]
  講左幾句U.T.個d   去死啦!!UT!!!!  溫溫溫!!!妖!
  番到黎現實世界.... 嗯...還是接近自然比較好~
  去滿記.... 起初是猶豫的 でも「他」也去呢......(笑)  但願他不會來到這裡!! 要來這裡就先愛我吧!!!!(姣)
  有狗仔~~ 勁cutie勁痴丁茵!! 真係幸福死!!
  番到黎同江x基msn  有blog睇!!!! 不過到而家都未有時間睇=v=


                    可愛動人分隔線(嘔)[首次使用分隔線!!]

今日好正!!! 雖然琴晚肚痛去Toi攪到機乎成2點先訓  今朝都勁眼訓  
でも睇浸禮真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有多次出現"一剎那的感動"  不過我想哭但是哭不出來  (等到思念像海 淹沒我的愛(?)已不在...)
個死人鐘又冇響喇~~ 係夜晚響囉!唔比個叻你都對唔住自己啦! 下話~
好彩有mother    thx
9點幾決定轉81C  買左3隻出奇比依祈做受浸禮物!! sor買唔切呀!!! 一人一隻的僕とJULIEと李敏
好彩冇遲!! 感謝主!!!!  就快要落車個陣差d飛左出去~~好彩冇事仲幫我醒埋~~ 哈哈又要感謝主!!!!
跟住番!!  敬拜個陣都有"一剎那.."啦~~~ 但係唔夠多~~  真係喊唔出:|  未試過係咁多人面前喊呢~~都唔想試-v-{冷血}多謝!
不過如果自己都可以因為聽見證而喊出黎就太好了~~  
石牧師話「男ge隻眼乾d」咩冇咁易喊    個時我係度諗 "い!?咁我男人!?"(笑)[眾:唉唔洗講都知你係!!]
敬拜!!  用多左真聲!!! 坐我附近辛苦了!!!! 辛苦了你們的雙耳!!
跟住睇浸禮 上樓梯10(9)層!!  減肥~
跟住睇浸禮~  c(唔識打)姊妹, 依祈, 石老伯(笑)受浸    依祈同石老伯!! 正啦一家人!!!!
*補:有2個(or1個?)有去青年營ge男有去!!威狗!  有個依祈佢地ge親戚!!靚仔一名(又黎...)  佢冇黎呀....都預左少少~~冇失望:)
真係好似婚禮啊!!! 好有感動!!  我地決定左暑假上受浸班!! 不過都好擔心...我會唔會上完而不被批准受浸?我怕會.....
同埋上面好靚!!!  睇個陣真係好正! 好有感動~
跟住落去拎禮物上黎比埋依祈就走~~ all樓梯近乎 係第2次上去有live搭~!
今日係同Julie 李敏去ge~~
搭車番去個陣佢地計落原來我地同"比比"見過幾次!!!![偶臉盲+印象全無:s]
啊~~ 請繼續番祖Band  お願い!
原來你之前黎過一次!!!!!!!!!!!!!!!!!!!仲要學結他!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!不過咁早走做乜....
啊不得不感嘆!! 最近身邊出現了太多美少年了!!!!!!4天之內!!!!!
咁番到黎~~ 同李敏食M記 之後去佢home拎去camp個時間表 話咁快就唔見左:S
樓下隻貓好可愛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
走個陣再次見到佢!!!! 同佢玩~~~  之後去左惠康買水同貓糧諗住餵佢~
點知出到去又見到去惠康個陣見到個隻貓..... 又忍唔住餵佢....
用左太多時間 結果番到去博智貓貓唔見左...... sorry呀!!!!!!!!!!!對唔住!!!!!!!!
雖然2隻都係金色 令人好懷疑係咪同一隻  不過應該唔係   博智貓好似條尾長d同埋真係「成日喵人」
但係惠康貓喵到冇喵過..... 條尾都好似short d....
sorry呀貓!!!!!!! 之後倒左d糧落去d好心人留低ge兜度  濕糧真的好煩!!不過貓餅太大包...  費事shine野~~
原來d貓糧都好抵!! d濕糧$9.8 3包!!! 不過1包1餐-v-   仲有大包貓餅都只係$15個幾!
sorry呀貓仔真係!!!!  d糧好大陣味~~ 番到黎用泡洗手都洗唔走!!
原來餵貓真係好好玩好開心~~~  そ!!! 
復活節快樂!!!!!みんな!!!!!!
番到黎差唔多4點-v-  不過有d擔心d貓糧會食死佢地   惠康貓食完好似成日伸伸下條利 唔知會唔會哽到...
岩岩先諗起有隻貓糧食到d動物有問題!!!!!!!!!!!!!!!!!!!新聞講...  不過應該冇事~~ 好彩  買個隻好似係偉嘉:)岩岩search過了
希望博智貓見到+食到d野啦.... sorry呃左你  攪到咁遲先黎:(
跟住番黎睇雜誌.... 溫書真係溫唔到  玩創哂:s....主啊!!!help!!!!
跟住同鄧華盈煲左陣  無啦啦講番小學個陣d日記! 由青年營講起!!比比好靚仔啊!!!!團體相!!!!!!どこですか?
死啦... 原來偉嘉可能食壞貓.... 原來係最差牌子之一.......  聽日要睇睇...
好彩最近回收個隻係香港冇ge.....感謝主!!!!
煲煲下丁茵, 家兒, 李敏, Julie打黎講瑩瑩生日點  oh又要用錢了~不過都唔錯好似!!最衰唔近信和  溫唔切書lu~~
之後溫番is同eng  溫唔入腦不過都叫做溫過下咁啦!!  聽日溫番中史同寫ih notes+做剪報!!
一定做唔到全部!!  數學隨時死!!!
今日同左Mylene msn, 有段b[Mylene個家姐個仔] ge片~~  勁笑!!!超可愛呀~加勁好笑!!!
3B個何嘉威add左我~ 以為係陳嘉威tim  火羅左-v-   搭姚sir個blog搵到=v= 「何+」-v-
thx 勤爺:) 個blog前幾日個篇~~  你明掛!?(笑)
沖涼了~~ 又比人鬧lu~~~  我係有錯不過你洗唔洗咁自私呀!? 真係好過份囉!!
都盡量早黎打架啦~~ 咁係咁多野打咁點先??  自己自閉冇野寫又要人陪你!!!
完全唔識諗人感受囉!! 全家有邊個唔係咁諗!?
仲要累埋d雀比人鬧    唔想再見到你!!!賤!!!!!!!!!!



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


ただいま!!! 分類: 未分類

我回來了!!!  有人掛我嗎?????[謎音:根本沒有人知道你「失蹤」過!!!  R:....(淚)]
       去左camp啦......  真係勁勁勁開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(回來後發現自己的說話方式、、、好像有點改變了!?)
3日2夜.......  非常的開心!!!!!!
係營個陣真係冇哂壓力!!!! 乜野ut, 溫書個d竟然真係可以完全忘記哂!!!!!!!!!!!

Day 1,,
  搭巴士[聽講]去到.....邊度???(汗)  之後再轉小巴!!
  咁就去到西貢東邊喇!!  係咪好易呢-v-
  個度勁靚!! 有d外國feel!!!!  仲有d買海鮮方法好攪鬼[一早唔記得左/唔知呢件事=v=]
  仲有勁多人放狗!!! 可愛い!!!!    
  跟住搭船啦......  woo!!!未試過上呢d船!!!勁靚!!!(開party個d!!)
  去左船頭吹風!!  勁正啊!!!!!!!!見到水母!!!!!!!3隻咁多!!!!  2隻品種!!!(應該!!)
  到左聽完個d野之後 攪完房d野之後就落番去活動室~~ [冇畢業營咁整到成床魚仔餅:)]
  之後好多都唔記得喇!!!! 係有敬拜啦去到同夜晚都有!!   仲有玩捕魚!!同一個game(捕魚前的)....忘れ∼
  仲有食lunch(?)  食晚飯.....  印象中d餸唔錯!!同埋d湯好多味精=v=  係勁到唔同料ge湯都差唔多味=v=
  [上面是錯的別理俺!!  原來Day 1 晚上是BBQ!!  so good!!!!  冇得食勁多魚蛋同腸仔 唯有燒排-v-  麻煩!!不過原來都幾好玩:)
       仲有原來由BBQ場走落去係勁恐怖!!!  冇乜燈~ 同Bowie, Winnie(串錯?)落去~~  驚~!
       落去個陣又話玩捉(日日都玩超正!)  Winni(?)好一句"愈捉愈多人"!!!!]
    
  夜晚沖涼... d水好唔定!!!!! 時凍時熱orz||||
  跟住仲有突然出現ge蟻orz|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||不要!!!!!!!!!!!!!!!!好大隻~~~
  之後玩game!!!! 七級豬 x棉胎!! 前後x!! 仲有....???!!!!
  好早訓呀!!! 不過起身都係好累orz||
  大雄快d起身喇  唔係媽媽又會鬧你架喇XDDDDD
  我都好想有部可以錄到音ge手機啊!!!! へなちょこ!!!!!  好想買啊!!!!!!
  羨慕死!!! <<Day 2 開始!!         
                                                                          *為增加樂趣 以某人為目標!!! 勁 目夾 !!!!B.L.S!!!!!!!!(唔敢打真名怕比人search到..... 淆底怪!!迷死人!!!!!!!!!!!!!!!!

  Day 2 START!!!
  一早.... 去左BBQ場個邊靈修~~ 某地好多蟻.....
  之後靈修!!  i swear!! 我不是故意接觸"某人"的!!!
  一早勁靜!!  得雀聲同少少人聲同狗吠..... 勁舒服!
  跟住分享.... 然後食早餐~ 唔太岩胃口(苦笑)... 炒米粉(?)+花生粥...白粥仲好啦....
  跟住玩??  有玩「check point」  好玩!!  原來個陣仲有得露營!!仲可以攪營火會!!!!!可以玩就好lu!!!
  之後又唔記得   係有敬拜啦!!!!!!   補充:Day 2是受難節...
  lunch...好餸囉今次真係!! 有薯仔仲有唔記得咩~~  係「咕lu肉」xd 好味
  跟住先係check point好似-v-  呢幾日都玩左好多次捉!!!!!係營舍前面個遊樂場玩!!so gd!
  .....又唔記得-v-  排戲!!!! 夜晚要禁食.....痛苦!! 都係食左杯麵呀後尾.....sor 
  又係活動室敬拜   仲有睇受難曲.... cut左好多so唔覺血腥同感人~~
  之後做話劇~  變左惡攪== 
  跟住係領聖餐..... 等左勁耐佢地開始出先出-v-
  Bowie終於決志了!!!  仲有一個弟兄都係!!!!!  :)
  跟住番營舍  分享啦~~~  之後梳洗~ 又玩game!!!!
  Iris 李敏勁早訓!! 丁茵又係~~  恩祈過埋隔離訓tim=v=
  跟住得番Julie Bowie Winnie Carmen 依祈同我-v-   玩game玩到-v-  玩啤~UNO
  之後捉老鼠 同埋唔係呀話咁鬼易   之後Carmen 依祈又訓埋lu==
  為通霄而努力!!!!<<基本上是Day 3了....
  轉做傾計!!  上埋上格床~~ 之前仲玩左潛烏龜....玩錯左無啦啦變左恐怖事件-v-
  不過咁多聖經係度就沒問題~!   我唔驚:)!!!!
  上去差d又講-v-   講好多野啦都算~~
  跟住同Bowie Winnie 講漫畫!! oh so gd!!  Julie 插唔到嘴-v-  講麵包!!! 冠茂可愛い!!!不過都唔夠保魯夫:P
  個陣3點4十幾分頂唔順-v-  訓一陣諗住5點起身出去行啦.....點知....唉~ 又係起唔到....
  之後6點幾大定一齊起身!!Peter又出左去了!! 勁早!!! 男子組太乖了吧!?(笑)
  
Day 3 最後一天...
  起身~~ 今日去左碼頭靈修!! 都係咁舒服!!  雀聲加突然潮漲大浪聲!!!原來潮漲個陣會咁!?
  跟住又分享~~  3個僕人個度....大概明白了~:)
  食早餐!! 今次正喇!! 通心粉加勁厚麵包!!仲有牛油同火腿(仲有果醬不過冇食)
  勁好味!! 原來牛油比植物油好味咁多!!!!!
  跟住好似係獻心會!! (敬拜之後ge~~ ) 講下呢3日ge感受同立志係點啦~~
  好正!!! 同組員們熟左!!!好開心:D!!!!!!!!真的!!!
  個個都有分享:)之前仲有玩大風吹!!  之後影相啦~~(好想要B.L.S.佢地"同其他組!!!"d相呀!!!)
  跟住敬拜喇又!!!!
  WOOOOOOO!!!!  第一次敬拜得咁開心!!!!! 真係第一次係咁跳!!!! 都有開聲唱[平時好多時用假音...失敗者orz||||]
  搵parter跳舞!!!  woo好正啊!!!! 頌讚您 ha....:p  稱讚您 ha...:x!!  ha......~~ wo wo wo wo~~~~~~  (xN)!!!!!
  同左Diliys(勁似皆川さん!!!) Winnie 李敏跳!!!  so gd!!!!!
  而家好想番教會!! 好想敬拜!!!!
  最後成隻龍咁轉~~ 超正!!!!!仲"支"=_=
  跟住番去執野~~  原本去"成網"but比人用左   (我都唔想去~玩捉仲好啦!!)
  去左BBQ場個邊玩~~~ でも唔係幾好玩  又唔識玩-v- 數字球-v- 跟住同番組員們傾計!!
  好正!!!! ("佢"都係附近=v=)  因為3點幾我地先有船...
  牧師 恩祈佢地 同叻叻組佢地番去先  (that mean......)
  傾到咁上下去番碼頭!!  有蟹!!都幾大隻!!Steave(?)同Mic... 好殘忍.....
  之後係落海個斜路度坐... me. jullie. bowie. 李敏. winnie only~~ 舒服!!
  之前(忘了何時-v-)仲見到2條魚!!!!
  跟住有船!!!   同julie bowie"向船頭出發"!!!!!  丁茵 carmen 同埋"佢"地都有!!
  好正~~ 舒服!!!
  好快番到去~ 全部去哂滿記食!!第一次呢~~~~
  之前仲見到古代牧羊犬仲有好多狗!!!!!so cute!!!!!
  食野....  有d.....  我覺得屋企d班戟好食d喇~~~~
  跟住搭車~~  係對面!!!!!!!!!!!  啊.....(有少少怨念....)
  番到黎同julie 行番去  之前係車訓~~流哂口水-v-
  講左少少小學fd   營度有個男仔勁似"威狗"!!!!!
  跟住番黎  冇耐去廣東館食.... 有龍蝦e麵!!!!  不過冇呢味ge話真係唔好搵我!!!!
  新聞個個BT友講得好!!!!  叮噹個個都係!!! 班友都忽ge!!!
  而家比人趕囉!!!  有咩聽日補啦!!!  番左黎仲同julie 李敏 msn 而家有3張相
  我真係幾boy下(笑)   何珈宜真係好煩!!!! 聽日打啦!!! 係咁!!! 聽日都係決定番教會!!!!!
  聽日po相啦!!!!



2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天


碟碟!!! 分類: 未分類


最近敗來了這個、、、、、很貴不過非常喜歡!!!
附送的簽名相!! 有斎賀さん的簽名!!!感動中。。。。。。。不過有沒有親筆的啊???怨念、、、、


  這是昨天才收到的。感謝主!!! 原來需要2、3星期才到手的, 結果祈禱後(下訂後)才4天!!!!
4天!!!!!就有了!!!!  好感動!!!!!感謝主!!!!!!!!  竟然可以趕到在生日前收到啊.....!!
雖然原來被騙了九十大元..... 不過沒問題!! 可以敗到已經很快樂了!!需知道自下訂後偶可是天天都在期待啊!!!
雖然真的什麼贈品也沒有....刪減的片段也真的不少......
斎賀さん大好き!!!!! 邊看邊感動(笑)..... 不知怎地竟然看得想哭了(少許少許!!) 一小時內一直笑......啊!!!!!!



2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


明天 分類: 未分類

呢幾日好煩呀~~

不過聽日去唱K~~  奪走了婷婷(霜雨ちゃん!!)的第一次XD!!!
還有!! 斎賀さん的DVD!!!明天可以到手了!!!! :D

要多留言啊!!!



2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


今日.... 分類: 未分類

今日....  ok啦~ 同左幾個平時好少同佢地講野ge人講野!!

數~~ 又悶爆!!!如果一路肯溫書ge話都可以ut之前溫得切喎~!
eng~ 玩押韻~ 幾得意不過d歌仔我地都唔試!! 除左twinkle twinkle little star啦== 好似串錯左!!
           仲有quiz==  唔好提!
中~~ 一路又開聲串  你好煩呀真係!!! 唔知你教乜!!!!   痛苦!!
ih 講d野算唔悶~~  911:s       
lunch之前ms Fung 黎問我地中文個個人[唔係個條友!!]教個d~~  始終都係ms Fung好!!無啦啦會問我地:D
      因為琴日is堂係度講-v-"   不過「個個人」咁攪法都幾慘~~ 但係真係教得唔好!!而家令我好唔据!
        靜就等於乖 嘈就要掃街呀!??(押韻,笑)  又教人冒簽!!!!!

去美味居食  好過富貴好多!!!  唔會專登減飯不特止仲專登加多d比我地!!! thx!
 係衰在冇湯飲[我最愛的忌cream湯!!!!]  不過都好!!當減肥!!!

番去 全方     好悶 又唔比人訓!!
  又冇人理了!! 個個成雙成對!

今日lunch個陣同cin.琪講某人是非  sorry某人
cin講個句好深刻~~  好心憎就咪同佢一齊玩
我都唔知自己係咪憎佢   總之覺得同佢唔夾
佢個世界同我完全唔同!  講野成日hurt到我[真係唔知有心定無意  誤會左ge話sorry]
人地本身係咁冇得改  係咪你話左人你會開心d??  差唔多日日都係咁講  我比你講左都唔會瘦架!!! 我隻腳係咁粗架 你自己幼又點呀!!!  係咪要我切哂d肥肉佢呀咁你而家!?
明明d野人地借先 而家咁就攞左去!!!!!唔止呢樣啦!!  明明我同佢fd都比你搶埋啦!!感覺上你係不滿佢就搵我 之後又搵番佢囉!
不過有時又特然對我勁好    你究竟想點呀!?                   真係好辛苦!! 仲有件事我好mind你唔同我講 唔知點解
唉~  講咁多  明知你唔會睇到  不過都SORRY啦!!!!!! 呢d都係我一路想同你講ge野!!
得罪你或者攪到你唔開心ge對唔住!

之後學鼓!!  勁正今日唔洗等!!!
好攪野個阿sirXD   一齊學個位同學好似好鍾意學咁!?
之後走!! 見到文輝!!XD  
之後去藍鯨   笑死!!   有幾個女仔入黎拎住勁大盒野話係賊贓XD藍鯨佬又叫佢地分d比佢
跟住佢地真係比朵「玫瑰」佢(笑)     之後藍鯨佬放左係電腦個邊  哈哈哈!!
佢問我今日做乜得一個!!  平時2個黎喎XDDDD   係呀今日好孤獨呀陰公!!!
番黎個陣  搭live睇書攪到以為到左  係14樓就出左live==
冇乜野行四層咁解囉!!!

之前仲係學校見到Gimmy!!
見到AIA個袋係度講    又叫我送生日禮物=v="
佢個fd又叫==  6月18......岩岩諗起!!!  斎賀さん6月12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有Gimmy 3月20~~ okok~~~~~   叫佢送番佢個初吻比我XD
聽歌番家~~~  嗯、、、冇斎賀さんd歌tim......:(
又冇打日記喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 快d打番啦!!!!大好き!!!!!!!!!
希望星期一會有好消息!! 好想要斎賀さんd碟呀!!!!!