大補充!!!!!!
補番琴日ge~~ 而家先9點幾!! 終於可以悠閒地打日記了.... 遲些(晚些吧...)還要寫日記~
Day 1[補].
岩岩記番起!! 原來BBQ個陣比路x [李敏講得岩!! 唔打B.L.C咁核突喇!!!!打番比路x仲好!!!]]個fd(鍾意叫佢怕醜仔~ 卡卡~感
覺上佢好怕醜!!!) 黎過我地呢邊個爐燒架!!!! 比路都過左黎企!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊!!!!!點解個陣
唔同佢講野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 怨念啊orz|||||||| 蠢左tim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!啊!!
*原來第一日係12點就訓!! 真係乖!
Day 2[都係補].
早餐忘了吃神麼(汗!)
game都忘了玩過神麼.... 對不起!!
Lunch好好餸!! <<還是這一句!
排戲 排得真快!!!哈哈哈!!!!! 惡攪!!!KUSO!!!! 還是KUSO王道!!
Julie說得對, 還是「爆肚」跟「即興」才是我們的特色!!(笑)
只排了兩次。
受難曲已提過了.. 接著是忘了記下的"行苦路"跟"洗腳".. 又一句對不起!!
行苦路.... 因為才看過少許耶穌走苦路的經過, 跟Julie一樣.有兩,三次累得想放下手[要脫鞋襪+舉起雙手盡量成水平]
但想起"耶穌當時豈不是更加辛苦嗎?" 就想繼續努力下去....但把手放下了一點....對不起!!
走的是沒有石屎的泥/草地... 有很多蟲... 二千多年前有石屎嗎??
然後是洗腳... 牧師為俺たち洗..... 當初有點"金雞"(苦笑), 但到那時就不知怎地,這種感覺就消失了。
之後有分組時間.... 地上.."草間"有很多小蟲.... 還有蟻!:S 有蚊!!!!! 好多!!!!
然後是聖餐, Drama Time!! Oh!! Slow time!!
佢地組(-v-") 比路「隔離屋ge阿珍」好好笑!!![突然轉用口語中]
Nat叻組(原來是Nat叻不過叻叻!!!!! orz今天才知道 ) 也非常有趣!!!!!!!
最後朱sir他們的一組也極度惡攪!! (假裝正經!?)不過好符合原著!! 係行為攪笑囉!!!矮小的西門XD
啊!!!!!! 突然發起的怨念!!!為什麼沒有看到比路他們排戲?????[雖然其他也看不到]
Sara(h?) 她們印象中好像很正經!? 不~是有趣的!!
之後晚禱.... 嗯...Hungry~
結果食左好多野=v= 麵. ....忘れ∼ 之前勁餓成班玩玩下傳餅食-v-
下次真的要禁食了!! 對不起!!這次!!!!
之後咪差唔多4點訓!! 超正!!!同Winnie訓~~ 第一晚同李敏[識咁耐都係第一次~ 同我訓你執到(被摳)!!]
Day 3[補補(保!!!!!!!!!!!!!!!!)]
6點起到身超勁!!
去碼頭靈修超正!!
早餐勁好味!!
敬拜正正正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!真係好正!!! それが第1次!!!!!!!!!!!!
從未試過咁開心!!!!!!!!! 真係跳哂舞咁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!忍唔住用真聲!!!!!!呢次敬拜真係好難忘!!!!!!!
不過d歌詞而家成日都諗唔番起~~ 唔係可以一high起就黎~
最後成條龍先正!!!!! 個心有腳印!!唔知係咪「佢」ge呢?? 多數唔係....怨....
之後好多執完野~~ 玩 番歸
之前係BBQ場隔離個球場傾計個陣去左「針水」同Toi.....攪到冇得同佢咁近.....
番到黎見到佢坐好近!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!雖然有個死圍x阻住哂:S
不過我坐番低佢就走左...... hate me!?(笑) 唔好係真啊!!!否則我會好傷心的
跟住走~~ 搭船個陣 真係好正!!
同Peter[以後再打的話打賢算 佢個真名都係今日先知~ (笑) 賢字正啦!!好聽!!!男女都用得!!! 覺得叫賢ge女仔會好吸引!!]
講左幾句U.T.個d 去死啦!!UT!!!! 溫溫溫!!!妖!
番到黎現實世界.... 嗯...還是接近自然比較好~
去滿記.... 起初是猶豫的 でも「他」也去呢......(笑) 但願他不會來到這裡!! 要來這裡就先愛我吧!!!!(姣)
有狗仔~~ 勁cutie勁痴丁茵!! 真係幸福死!!
番到黎同江x基msn 有blog睇!!!! 不過到而家都未有時間睇=v=
可愛動人分隔線(嘔)[首次使用分隔線!!]
今日好正!!! 雖然琴晚肚痛去Toi攪到機乎成2點先訓 今朝都勁眼訓
でも睇浸禮真係好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有多次出現"一剎那的感動" 不過我想哭但是哭不出來 (等到思念像海 淹沒我的愛(?)已不在...)
個死人鐘又冇響喇~~ 係夜晚響囉!唔比個叻你都對唔住自己啦! 下話~
好彩有mother thx
9點幾決定轉81C 買左3隻出奇比依祈做受浸禮物!! sor買唔切呀!!! 一人一隻的僕とJULIEと李敏
好彩冇遲!! 感謝主!!!! 就快要落車個陣差d飛左出去~~好彩冇事仲幫我醒埋~~ 哈哈又要感謝主!!!!
跟住番!! 敬拜個陣都有"一剎那.."啦~~~ 但係唔夠多~~ 真係喊唔出:| 未試過係咁多人面前喊呢~~都唔想試-v-{冷血}多謝!
不過如果自己都可以因為聽見證而喊出黎就太好了~~
石牧師話「男ge隻眼乾d」咩冇咁易喊 個時我係度諗 "い!?咁我男人!?"(笑)[眾:唉唔洗講都知你係!!]
敬拜!! 用多左真聲!!! 坐我附近辛苦了!!!! 辛苦了你們的雙耳!!
跟住睇浸禮 上樓梯10(9)層!! 減肥~
跟住睇浸禮~ c(唔識打)姊妹, 依祈, 石老伯(笑)受浸 依祈同石老伯!! 正啦一家人!!!!
*補:有2個(or1個?)有去青年營ge男有去!!威狗! 有個依祈佢地ge親戚!!靚仔一名(又黎...) 佢冇黎呀....都預左少少~~冇失望:)
真係好似婚禮啊!!! 好有感動!! 我地決定左暑假上受浸班!! 不過都好擔心...我會唔會上完而不被批准受浸?我怕會.....
同埋上面好靚!!! 睇個陣真係好正! 好有感動~
跟住落去拎禮物上黎比埋依祈就走~~ all樓梯近乎 係第2次上去有live搭~!
今日係同Julie 李敏去ge~~
搭車番去個陣佢地計落原來我地同"比比"見過幾次!!!![偶臉盲+印象全無:s]
啊~~ 請繼續番祖Band お願い!
原來你之前黎過一次!!!!!!!!!!!!!!!!!!!仲要學結他!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!不過咁早走做乜....
啊不得不感嘆!! 最近身邊出現了太多美少年了!!!!!!4天之內!!!!!
咁番到黎~~ 同李敏食M記 之後去佢home拎去camp個時間表 話咁快就唔見左:S
樓下隻貓好可愛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
走個陣再次見到佢!!!! 同佢玩~~~ 之後去左惠康買水同貓糧諗住餵佢~
點知出到去又見到去惠康個陣見到個隻貓..... 又忍唔住餵佢....
用左太多時間 結果番到去博智貓貓唔見左...... sorry呀!!!!!!!!!!!對唔住!!!!!!!!
雖然2隻都係金色 令人好懷疑係咪同一隻 不過應該唔係 博智貓好似條尾長d同埋真係「成日喵人」
但係惠康貓喵到冇喵過..... 條尾都好似short d....
sorry呀貓!!!!!!! 之後倒左d糧落去d好心人留低ge兜度 濕糧真的好煩!!不過貓餅太大包... 費事shine野~~
原來d貓糧都好抵!! d濕糧$9.8 3包!!! 不過1包1餐-v- 仲有大包貓餅都只係$15個幾!
sorry呀貓仔真係!!!! d糧好大陣味~~ 番到黎用泡洗手都洗唔走!!
原來餵貓真係好好玩好開心~~~ そ!!!
復活節快樂!!!!!みんな!!!!!!
番到黎差唔多4點-v- 不過有d擔心d貓糧會食死佢地 惠康貓食完好似成日伸伸下條利 唔知會唔會哽到...
岩岩先諗起有隻貓糧食到d動物有問題!!!!!!!!!!!!!!!!!!!新聞講... 不過應該冇事~~ 好彩 買個隻好似係偉嘉:)岩岩search過了
希望博智貓見到+食到d野啦.... sorry呃左你 攪到咁遲先黎:(
跟住番黎睇雜誌.... 溫書真係溫唔到 玩創哂:s....主啊!!!help!!!!
跟住同鄧華盈煲左陣 無啦啦講番小學個陣d日記! 由青年營講起!!比比好靚仔啊!!!!團體相!!!!!!どこですか?
死啦... 原來偉嘉可能食壞貓.... 原來係最差牌子之一....... 聽日要睇睇...
好彩最近回收個隻係香港冇ge.....感謝主!!!!
煲煲下丁茵, 家兒, 李敏, Julie打黎講瑩瑩生日點 oh又要用錢了~不過都唔錯好似!!最衰唔近信和 溫唔切書lu~~
之後溫番is同eng 溫唔入腦不過都叫做溫過下咁啦!! 聽日溫番中史同寫ih notes+做剪報!!
一定做唔到全部!! 數學隨時死!!!
今日同左Mylene msn, 有段b[Mylene個家姐個仔] ge片~~ 勁笑!!!超可愛呀~加勁好笑!!!
3B個何嘉威add左我~ 以為係陳嘉威tim 火羅左-v- 搭姚sir個blog搵到=v= 「何+」-v-
thx 勤爺:) 個blog前幾日個篇~~ 你明掛!?(笑)
沖涼了~~ 又比人鬧lu~~~ 我係有錯不過你洗唔洗咁自私呀!? 真係好過份囉!!
都盡量早黎打架啦~~ 咁係咁多野打咁點先?? 自己自閉冇野寫又要人陪你!!!
完全唔識諗人感受囉!! 全家有邊個唔係咁諗!?
仲要累埋d雀比人鬧 唔想再見到你!!!賤!!!!!!!!!!
|