| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好朋友  |
分類: 未分類 |
小弟咁奈冇打blog真係唔好意思,
但係都有人支持我真係好,哈哈
小弟由今日起有時間就會打blog格啦,
請咁多位支持支持!
今日朝早又係好持平時咁
同呀健返,
好彩返去果時冇落雨姐,

上到去班主任節,
又係好似平時咁啦呀
不過Miss尹今日穿得好[美麗],,,,,,
不過黃sir就係到......
講[吸腸]道理....
悶悶悶.......
加上芝又唔返.......
PE:教教下手球落雨,冇得玩,,,,
上返去睇馬術比賽,超悶........
小息:捉圍棋,雖然係未學過.不過都係比力允大炒
力允真係好勁呀,,下次唔會再係咁格啦...嗯嗯
IS:去左遊山玩水,冇聽書,,,加上又有冷氣,,,
雖然有禧坐係我旁邊,但係都係/.\.........
小息:食2E班家政考試D野,好好食
ENG:冇聽書,又去左遊山玩水啦,哈哈
食飯:去左圖書館搵圍棋D野,因為想學........
小息:訓,,,ZZZZZZZZZ
M:Miss黃上左黎睇聽,唔可以玩野.
不過我平時都有聽書......
又到ENG:好比心機咁上堂,因為就考試,我要為我既[目標]前進.......
中文:好多人出黎演講,禧講得好好,,哈哈
班主任節:先黎一個火警,黃SIR叫我地唔好落去先,
不過楊SIR一句[等咩呀,快D落去啦,就全部人都落曬去啦,,,,,,
上返黎,有人係到串黃SIR,之後睇戲AND玩唔知咩人既唔知咩野!
放學:原本想睇人比賽,,可惜個天唔比,之後就幫人重測,,,,
樂有97分呀,勁!!!
之後去左下面坐,識多一個F.3既叫欣......
之後同傑走,,,,,,,,,,
返到黎都係咁啦:MSN,SMS,聽歌,發下夢咁啦
聽左好多佢既心事.......
哈哈,我又進化左啦
由朋友升左做好朋友啦,,,
你都係我既好朋友黎,,,
所以唔好唔開心啦,,,,,,
好唔慣你唔開心個樣呀......
笑一笑世界更美紗,
如果你唔笑既話,
你既世界就會變成黑白色格啦,
所以如果你想你既世界多d顏色既話呢,
記住記住記住一定要開開心心呀,
況且開心又要過,唔開心又要過,
點解唔開開心心咁過呢,
如果你成日黑口黑面既話,
福神都唔敢[痴]埋你到啦,
so做人最緊要開心,祝你日日都咁開心!!!
呢篇野我自己打格,
唔係炒格,
所以睇到既人比下面,
開心d呀,,,,^^
好 啦,天日再打過啦,咁多位早豆!!!
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
2008-04-28  |
分類: 未分類 |
今日朝早又係好似平時咁!
返到去,做功課,,
之後上左去班主任節,
測成語,嘩,今次果d簡單到呀!
跟住第一堂df
整迷宮,其他人都整得好靚,
但係我果一果就好樣衰!
小息:打波and睇人打波!
ls:講唔知咩,冇聽書
hc:同fd吹下水
小息:冇野做!
m:好比心機咁聽書
因為我講過話要學返好d數學呀嘛!
之後食飯,同同方坤呀佢地吹下水,,
英文:唔知點解唔開心,so冇聽書
中文,講楊柳
m:繼續好比心機咁聽書!
小息,打波and睇人打波!
4:15-5:15:冇野做,
係到叫人簽名
放學:去左探潤民
見到佢咁傷,真係有d肉尺!
希望佢快d好返就好啦!
之後同呀健搭車返屋企!,
返到屋企,食飯,洗白白
依家sms中.....
cm呀唔該!!!!
ps:好想調位呀,可唔可以換一個視覺冇咁好既地方坐呀,好辛苦呀! |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
冇心情既一天  |
分類: 未分類 |
今日超冇無聊
朝早,好似平時咁
返到學校,打波,
跟住因為c班同e班要去營
所以今日都會冇人打波
超悶!
上到去,勁多人冇返,又要聽呀sir講野
鍾慘過受刑!
好彩第一堂係pe堂
冇咁悶!
pe:打波同埋睇女仔佢地玩手球,
佢地玩得好好笑,好似冇食飯咁!
小息:食野,睇人打波
IS:冇聽書,係到發白日夢!!
做實驗又係咁!
今日做咩都好似冇心情咁!
小息:冇野做
ENG-R:都唔知做咩又冇聽書
食飯:冇食到,出去買班會D野!
買左好多野,返到黎
岩岩好上數學堂
今堂好返D,有聽書!
因為一定要學返好D數學
之後睇果一果咩外國既合唱團,超無聊
都係甲子好D
加上部機又廢,超級LAG
跟住廢鬼是睇!
班會:好失敗!
係咁食野同睇戲,一個字[悶]
之後放學,數學[保]測,
攞左98分就走,
之後同樂一齊去左安寧打波,
果時先有返D火,
之後散水,
返到屋企之後,
有一個小學同學打黎話落去玩
咁就落左去啦 !
玩到10點上返黎!
依家SEE BLOG中........ |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|