cursorshelp
〃×';';★_小 肥*[/★';° 既日記
ringo1994031
暱稱: 人一個
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-05
2008-10-30
冇咩好講......
撞返個朋友...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 30 日  星期五   驟雨


好朋友 感動 分類: 未分類

 小弟咁奈冇打blog真係唔好意思,

但係都有人支持我真係好,哈哈

小弟由今日起有時間就會打blog格啦,

請咁多位支持支持!

今日朝早又係好持平時咁

同呀健返,

好彩返去果時冇落雨姐,

上到去班主任節,

又係好似平時咁啦呀

不過Miss尹今日穿得好[美麗],,,,,,

不過黃sir就係到......

講[吸腸]道理....

悶悶悶.......

加上芝又唔返.......

PE:教教下手球落雨,冇得玩,,,,

    上返去睇馬術比賽,超悶........

小息:捉圍棋,雖然係未學過.不過都係比力允大炒

        力允真係好勁呀,,下次唔會再係咁格啦...嗯嗯

IS:去左遊山玩水,冇聽書,,,加上又有冷氣,,,

    雖然有禧坐係我旁邊,但係都係/.\.........

小息:食2E班家政考試D野,好好食

ENG:冇聽書,又去左遊山玩水啦,哈哈

食飯:去左圖書館搵圍棋D野,因為想學........

小息:訓,,,ZZZZZZZZZ

M:Miss黃上左黎睇聽,唔可以玩野.

   不過我平時都有聽書......

又到ENG:好比心機咁上堂,因為就考試,我要為我既[目標]前進.......

中文:好多人出黎演講,禧講得好好,,哈哈

班主任節:先黎一個火警,黃SIR叫我地唔好落去先,

             不過楊SIR一句[等咩呀,快D落去啦,就全部人都落曬去啦,,,,,,

             上返黎,有人係到串黃SIR,之後睇戲AND玩唔知咩人既唔知咩野!

放學:原本想睇人比賽,,可惜個天唔比,之後就幫人重測,,,,

       樂有97分呀,勁!!!

       之後去左下面坐,識多一個F.3既叫欣......

       之後同傑走,,,,,,,,,,

返到黎都係咁啦:MSN,SMS,聽歌,發下夢咁啦

聽左好多佢既心事.......

哈哈,我又進化左啦

由朋友升左做好朋友啦,,,

你都係我既好朋友黎,,,

所以唔好唔開心啦,,,,,,

好唔慣你唔開心個樣呀......

笑一笑世界更美紗,

如果你唔笑既話,

你既世界就會變成黑白色格啦,

所以如果你想你既世界多d顏色既話呢,

記住記住記住一定要開開心心呀,

況且開心又要過,唔開心又要過,

點解唔開開心心咁過呢,

如果你成日黑口黑面既話,

福神都唔敢[痴]埋你到啦,

so做人最緊要開心,祝你日日都咁開心!!!

 呢篇野我自己打格,

唔係炒格,

所以睇到既人比下面,

開心d呀,,,,^^

啦,天日再打過啦,咁多位早豆!!!

     



2008 年 4 月 28 日  星期一   陰天


2008-04-28 鬱悶 分類: 未分類

 今日朝早又係好似平時咁!

返到去,做功課,,

之後上左去班主任節,

測成語,嘩,今次果d簡單到呀!

跟住第一堂df

整迷宮,其他人都整得好靚,

但係我果一果就好樣衰!

小息:打波and睇人打波!

ls:講唔知咩,冇聽書

hc:同fd吹下水

小息:冇野做!

m:好比心機咁聽書

    因為我講過話要學返好d數學呀嘛!

之後食飯,同同方坤呀佢地吹下水,,

英文:唔知點解唔開心,so冇聽書

中文,講楊柳

m:繼續好比心機咁聽書!

小息,打波and睇人打波!

4:15-5:15:冇野做,

係到叫人簽名

放學:去左探潤民

見到佢咁傷,真係有d肉尺!

希望佢快d好返就好啦!

之後同呀健搭車返屋企!,

返到屋企,食飯,洗白白

依家sms中.....

cm呀唔該!!!!

ps:好想調位呀,可唔可以換一個視覺冇咁好既地方坐呀,好辛苦呀!



2008 年 4 月 25 日  星期五   陰天


冇心情既一天 無奈 分類: 未分類

今日超冇無聊

朝早,好似平時咁

返到學校,打波,

跟住因為c班同e班要去營

所以今日都會冇人打波

超悶!

上到去,勁多人冇返,又要聽呀sir講野

鍾慘過受刑!

好彩第一堂係pe堂

冇咁悶!

pe:打波同埋睇女仔佢地玩手球,

     佢地玩得好好笑,好似冇食飯咁!

小息:食野,睇人打波

IS:冇聽書,係到發白日夢!!

     做實驗又係咁!

     今日做咩都好似冇心情咁!

小息:冇野做

ENG-R:都唔知做咩又冇聽書

食飯:冇食到,出去買班會D野!

買左好多野,返到黎

岩岩好上數學堂

今堂好返D,有聽書!

因為一定要學返好D數學

之後睇果一果咩外國既合唱團,超無聊

都係甲子好D

加上部機又廢,超級LAG

跟住廢鬼是睇!

班會:好失敗!

係咁食野同睇戲,一個字[悶]

之後放學,數學[保]測,

攞左98分就走,

之後同樂一齊去左安寧打波,

果時先有返D火,

之後散水,

返到屋企之後,

有一個小學同學打黎話落去玩

咁就落左去啦 !

玩到10點上返黎!

依家SEE BLOG中........