cursorshelp
〃×';';★_小 肥*[/★';° 既日記
ringo1994031
暱稱: 人一個
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-05
2008-10-30
冇咩好講......
撞返個朋友...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


zzzzZZZZZZZZ 睡著 分類: 未分類

今日朝早8點幾就比個電話吵醒左啦...

所以今日成個人都冇咩精神...

一起身食左早飯之後,,,

就上左仙快快手就左個二重佢,,,

二重之後就同樂解小環,,,

悶死....

解完實左唔掂,,

太眼訓就訓左一陣啦,,,

醒左之後成個人好似差完電咁,,

把把聲升左上去49...

上左49之後就做曬D功課佢,,

依家無聊x2,,

最近唔知點解做咩都集中唔到精神,,

好慘,,,

以上..

ps:呀LoReTtA姐姐,,首先多謝你黎我個blog到留言,,

   不過呢單車呢家野呢就多數係要自己慢慢黎...

   你大可以係過欄既時候減速再過,,

   之於上斜既時候你未係臨上斜前加速囉...

   落斜就真係冇咩好驚,,,

   係咁多,,期待見到你的新車呀!!

 



2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


好累!! 開心 分類: 未分類

咁多位之前我又唔打blog,,係因為冇咩人睇,,,,

今日比人叫打下,,,

今日8點幾就返左去煉波...

返到去果時好多f.4,,

D f.4上左去測驗之後就有一樣鍾刺激既野

「甲子年校工大戰蜜蜂巢」!

經過一輪大戰之後,,由英勇既校工得到全面既勝利!

我影左d相比咁多位睇下...

 

就係咁啦!!

開始煉波既時候已經係10點啦,,,

今日呀sir既心情超令..

所以d訓煉都唔係好辛苦姐,,

好彩,,,

訓練完之後就上左去搵miss 方傾計

講到1點半閃人

走既時候同miss一齊走,,

就係咁先累到我死死下,,

返到屋企,,訓左陣,,

就同樂玩仙,,

玩左陣就冇玩啦,,,

依家無聊緊,,

唉...

今日部手機冇「響」過!

以上!

 



2008 年 8 月 18 日  星期一   晴天


....... 愉快 分類: 未分類

喲!

今日一大朝早就衝左過去安寧打波!!

8點幾眼都未開就過左去啦,,,

去到等左成5分鐘,,,,

潤民都,,,KL,,,先到

之後去左食早餐!!

應該話之後去左睇人地食早餐....

超唔甘心...

食完就去返安寧打波,,,

一開始果d野冇咩好講!

之後同潤民,,KL,,1on1

今日先知佢勁左,,,

打到同KL果一場冇力,,:p!

之後12點散場!

下午冇野做,,,無無聊聊咁係到睇相,,,

又好神奇咁比我搵到f.1d相呀!

之後就諗返起好多依前既時啦,,,

點樣同d朋友識呀,,吵呀,,

都有諗...

咁就比我諗左成個下午啦!!

到到夜晚...

繼續開功,,,

睇戲,,,

同msn,,,

今日係咁多!!!.....