| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
zzzzZZZZZZZZ  |
分類: 未分類 |
今日朝早8點幾就比個電話吵醒左啦...
所以今日成個人都冇咩精神...
一起身食左早飯之後,,,
就上左仙快快手就左個二重佢,,,
二重之後就同樂解小環,,,
悶死....
解完實左唔掂,,
太眼訓就訓左一陣啦,,,
醒左之後成個人好似差完電咁,,
把把聲升左上去49...
上左49之後就做曬D功課佢,,
依家無聊x2,,
最近唔知點解做咩都集中唔到精神,,
好慘,,,
以上..
ps:呀LoReTtA姐姐,,首先多謝你黎我個blog到留言,,
不過呢單車呢家野呢就多數係要自己慢慢黎...
你大可以係過欄既時候減速再過,,
之於上斜既時候你未係臨上斜前加速囉...
落斜就真係冇咩好驚,,,
係咁多,,期待見到你的新車呀!!
|
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
好累!!  |
分類: 未分類 |
咁多位之前我又唔打blog,,係因為冇咩人睇,,,,
今日比人叫打下,,,
今日8點幾就返左去煉波...
返到去果時好多f.4,,
D f.4上左去測驗之後就有一樣鍾刺激既野
「甲子年校工大戰蜜蜂巢」!
經過一輪大戰之後,,由英勇既校工得到全面既勝利!
我影左d相比咁多位睇下...

就係咁啦!!
開始煉波既時候已經係10點啦,,,
今日呀sir既心情超令..
所以d訓煉都唔係好辛苦姐,,
好彩,,,
訓練完之後就上左去搵miss 方傾計
講到1點半閃人
走既時候同miss一齊走,,
就係咁先累到我死死下,,
返到屋企,,訓左陣,,
就同樂玩仙,,
玩左陣就冇玩啦,,,
依家無聊緊,,
唉...
今日部手機冇「響」過!
以上!
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
.......  |
分類: 未分類 |
喲!
今日一大朝早就衝左過去安寧打波!!
8點幾眼都未開就過左去啦,,,
去到等左成5分鐘,,,,
潤民都,,,KL,,,先到
之後去左食早餐!!
應該話之後去左睇人地食早餐....
超唔甘心...
食完就去返安寧打波,,,
一開始果d野冇咩好講!
之後同潤民,,KL,,1on1
今日先知佢勁左,,,
打到同KL果一場冇力,,:p!
之後12點散場!
下午冇野做,,,無無聊聊咁係到睇相,,,
又好神奇咁比我搵到f.1d相呀! 
之後就諗返起好多依前既時啦,,,
點樣同d朋友識呀,,吵呀,,
都有諗...
咁就比我諗左成個下午啦!!
到到夜晚...
繼續開功,,,
睇戲,,,
同msn,,,
今日係咁多!!!.....
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »
|