cursorshelp
〃×';';★_小 肥*[/★';° 既日記
ringo1994031
暱稱: 人一個
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-05
2008-10-30
冇咩好講......
撞返個朋友...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 15 日  星期三   陰天


唉,,,, 滿足 分類: 未分類

今日一起身,,

眼訓到唔想起身,,,

之後比一個神聖既電話嘈醒左啦,,,,

用5分鐘穿3就衝左落去啦.....

返到學校就好累,,,

訓......

第一堂,,,連堂..

悶,,

諗野諗到原全聽唔到書入腦!

小息,,,,

打波,,,

M..

做功課,,,

英文..

我有聽書呀,,,

因為係grammar...

,,,

生物,,,

好好咁聽書,,

食飯,,

呀,,講起上黎,,

食飯果時個天好令,,,,

午息,,

又打波同,,,

撞到個白痴,,,

唉,,撞到個頭,,

好痛,,,

之後果三堂都係悶,,

所以冇咩好講...

放學打波....

就黎學界啦,,,

要比d心機再努力d..

以上..

呀,,好眼訓呀!

PS:大狗呀,,姐姐!

 

 



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


........ 愉快 分類: 未分類

呀,今日真係好無聊,,

上LS既時,,

流明哥講到我真係好想訓,,

英文堂呀MISS冇返,,

咁我諗住可以訓格啦,,

又要做咩問卷,

唉,,

小息,,

悶悶悶悶悶悶悶悶悶,,

M,,呀SIR又冇返,,

都唔知佢咩事,,成日都唔返,,,

真係,,,D進度慢到呀,,,

HC,,派測驗,,,

超奇蹟咁,,合格左,,

唔使抄書,,,10000歲...

GCx2

真係,,

有個冷氣,,

有呀SIR既講話,,,

有你眼前既一張大桌,,

你真係唔訓唔得啦,,

加上最近又冇咩精神,,

食飯,,,,

午息捉棋..

五子3連勝,,V

又到英文,,

默書,,,,,,

中文,,,

講故,,,講得好開心,,,

M..

黎左個新MISS,,

不過都係做功課,,

冇理到佢,,

延伸,,

等食野,,

5.3放啦,,

去左下面等食野,,

點解星洲抄米會酸格呢,,

不過都幾好食,,,多謝唒!

下次等我黎整返比你食啦,,

期待住先啦,,,嘻嘻,,,

陪左呀KIN去交上網費之後閃水,,

依家同人傾緊電話AND MSN....

以上...

PS:呀LoReTtA姐姐,,

   睇唔明唔緊要,,

   但係我係後面有打..

   THX!!<=>THX!!

  放大隻眼黎睇啦,,

   真係低能一個!!

   次次去搵係都唔見你既=.=

   更何況要力允得閒添-.-

   係咁多,,,,

   



2008 年 10 月 13 日  星期一   陰天


絕對唔可以打排球!! 不安 分類: 未分類

今日一大朝早就忙到,,,

遲左成4個字先出門口,,,

返到去都成7點半啦,,,

惡夢開始,,

一返到去就測驗,,

之後bf基本上都係發白日夢,,

上Eng既時候間下抄下野,,

不過都係同樂吹水多...

小息打波,,,

Mx2

楊sir唔知y又唔上堂啦..

流明哥上左黎講問卷d野,,

之後就到陳sir代,,

力允唔好咁火..

冷靜d冷靜d..

之後又小息zzzzzzZZZZZZ

家政煮燸米[遲]....

好難食...

食飯果時又發夢and睇波,,

午息果時又打波,,

唔知點解出多左1成力,,

b開左樂,,,

andthan又英文..

Miss沈上,,

好似兩個世界咁,,

好彩有白痴幫我抄打姐,,

多謝白痴,,

PE,,

打排球..

開左4球波,,,

4球都打中人,,

其中一次打中左個白痴,,

鍾打得好應,,

Sorry,,,

所以呢,,,以後非必要既話,,

絕對唔會打排球,,,

放學去左睇人地打波,,

甲子輸35分比英華,,

睇左呢場比賽之後,,

先知自己既渺小,,

唉,,失敗,,

搭車返屋企果時,,塞車喎-.-

超冇言,,,

返到黎,,

呀,,天堂呀,,,

不過呢雖然係天堂,,

但係都係最無聊既時候,,,唉,,,

以上,,

ps:LoReTtA姐姐,單車要慢慢學,,

   只可以同你講加油,,

   得閒未一齊出黎踩下囉,,

   同埋今日真係唔該曬係呀..

   THX!!=THX!!

  ^^