cursorshelp
〃×';';★_小 肥*[/★';° 既日記
ringo1994031
暱稱: 人一個
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-05
2008-10-30
冇咩好講......
撞返個朋友...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


天日就要去營啦,,,, 開心 分類: 未分類

打埋呢篇之後就2日冇得打啦,,,

今日上堂悶到冇野講,,

不過上中史堂既時候比我發明左樣野,,

超好用,,得閒可以教下大家,,

4.20果時婷喊,,

唔知點解,,,

呀,,天日就要去啦,,

一放左學就去左買野啦,,

以上,,

真係冇咩野打....



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


嘻嘻... 不滿 分類: 未分類

今日既朝早真係好眼訓呀,,

咁樣証明冬天黎緊啦,,

今朝同呀kin返去,,

悶悶悶悶,,

加上黎左個成測,,

冇咩時間做,,加長d時間就好啦,,

第一堂,,bf

miss講d野超好笑,,

第二堂英文:

悶到,,可以講係做功課堂...

小息...

食野加傾計,,,

M x2,,

呢兩堂真難低,,

又有''5''張工作紙呀,,

搞到我做死,,

家政x2

d野唔好食,,

又唔想害人,,

所以自己一個食左佢,,

午息邊到都冇去,,

係到做曬d功課佢,,

樂又去左比賽(玩)...

so之後個英文堂又用左黎做功課,,,

PEx2..

呀sir係到就打排球..

呀sir唔係到就同昌1on1..

win左,,

3:1...

我既轉身又熟左啦,,

可以轉得更加快,,

但係又控到粒波啦,,

對自己既進步以開心,,,

之後係到做呀4,,

走上走落咁,,

之後就同健,,允,,煌,,

係到講去營d既,,

m,,,由於內容關係,,

都係唔好係到講啦!..

返到屋企,,

打fs,,msn,,sms,,T

以上,,,

ps:又至一位朋友,,

   我覺得如果你真係鍾意打波既,,就算冇人叫,,你都會去打..

   so,,,,

後日就去營啦,,

超超超超超超超超超期待....



2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


無聊的一天 愉快 分類: 未分類

今朝7.30就起左身去左接人,,

弄到好唔夠訓,,

本來我已經好唔夠訓格啦,,

真係,,,

之後打fs,,

連win,,

鍾覺得d人廢左,,

下午冇咩野做,,

自己一個係到聽歌同睇野..

今日又比我搵到d野,,

係小學d畢業相,,

好難忘呀,,小學真係,,

班人比我既回憶,,

絕對唔會唔記得,,

回憶完之後就開始做功課啦,,

真係好多,,

依家好悶悶悶悶悶悶,,

離去營得返兩日..

以上,,,