馬騮既BLOG

2011 年 8 月 16 日  星期二   晴天


好多日既野(請耐心地睇) 分類: 未分類

                                                                                                     8月10日-8月12日仲有8月15日
                                                                                                           打波係我既生命(籃球)
                                                                                                               8月13日-8月14日
ringo上廣州~坐和諧號個時真係好驚會~搭高鐵撞橋頭~好彩冇事~不過個死人售票員都混吉架~俾張就黎夠鍾既車票搞到趕5切坐,不過好彩,下1班仲有位,所以就冇事~去到個親戚屋企個到~超正~有3部I-Pad+1部X BOX360,挽XBOX360 d game,喪挽喪屍game~~~15號去長隆~大喇叭好正,我係個到住(酒店)有d優惠可以快d挽~長隆真係超正ar~~~~~~~~~~>.<

 






訪客留言 (返回 ringomk 的日誌)


karenmk 於 2011-08-17 12:22 AM 發表:
你就好啦;'[;'[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]