馬騮既BLOG

2011 年 8 月 18 日  星期四   晴天


2011-08-18 滿足 分類: 未分類

 今日成個下午係到做hw,做hw,做hw~~~做左陣就5做,去睇書(神奇呢,我都睇書,仲有5係為左br wor,睇哈利波特睇到上癮tim~)[哈利波特-火盃的考驗},真係好正~~~比film5同+多好多事~~~~~之後同2哥去左圖書館借英文書(2本都係講福爾摩斯d野既)~~食野下午茶就去左同我老豆個fd+同事慶祝生日,打邊爐~d牛肉真係好正ar~~>.<食完就落bar,同老豆d fd一齊挽骰中,輸左好多次~sad,飲左幾杯酒(藍妹)~番到屋企就寫blog,今日都幾充實既~~~等陣睇下hp先訓先^^ =] :)






訪客留言 (返回 ringomk 的日誌)


karlis33 於 2011-08-18 06:13 PM 發表:
充實lo baby-_- -v- CMCM:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]