馬騮既BLOG

2011 年 8 月 19 日  星期五   晴天


2011-08-19 分類: 未分類

 今日同琴日一樣都係做hw~做完本maths作業之後睇陣hp4就落街食下午茶~夜晚就同ar媽個fd一家人食野~~返到屋企就寫blog~~~出左新既mild escape(room escape)好正ar~~~but好難~到而家仲未破到ar~T.T~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~P.S:TO XXX:你想要就同我講,幾時俾你???MSN/FB CHATTING同我講~~~~~~~~~~~~平平無奇既1日~~~~好寫意既人生~~~






訪客留言 (返回 ringomk 的日誌)


ringomk 於 2011-08-19 12:47 AM 發表:
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karenmk 於 2011-08-19 12:34 AM 發表:
XD~msn talk;];]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]