馬騮既BLOG

2011 年 8 月 20 日  星期六   晴天


2011-08-20 分類: 未分類

 琴日又係做hw~~~夜晚出左街食飯~~~~~~~今日補完習,食埋野就同個舊同學一齊打波~~~~平平無奇既2日~~~~~~






訪客留言 (返回 ringomk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]