好嘢~今日又見番小學d fd 啦~好開心lor~見番d fd...其實我都唔係好知有邊幾個去ga...去到大學火車站先知道
有林晴(當然啦)...盈盈...芷縈...同埋蔡樂怡......搭晴呀爸架車~去到...本來話燒嘢食...但係落雨...冇燒到...好采我
咁啱咳...唔係就花哂...上到去...好悶呀...玩q ler...玩過一次就話唔玩...話玩法官喎...haha~諗番以前小5個教育
營...hehe~晨早起身喺到玩...冇老師發現到先正呀ma~小六就唔係啦...嗰次咁早起身...比老師鬧...嗰次又唔係我哋
自己走起身...其實係人哋嘈醒我哋...he~算啦...過咗去啦都~講番今日...好悶...睇番以前d帶...之後又玩吓d嘢咁
lor...但係都好悶...有時傾吓計咁...試過落去玩...玩番d細路仔玩ge嘢...kaka~捉迷藏喎...hehe~我哋"厘埋"嗰陣...
去到一個唔知邊到ge地方...(呢到係宿舍嚟...所以有個範圍喺到...唔會出到去街嗰邊...)嗰到好似個密室咁...有兩
個廁所...林晴係做捉人嗰個...所以個個都唔知呢到係邊到...加埋林昕都唔知...嗰兩個廁所好恐怖...冇着燈...但係有
d藍色ge光...好似真係人哋拍鬼片嗰d...又靜喎...其實都幾驚ga...不過"厘埋"ma...是但啦...之後當然都玩完啦...
沛霖就嚟咗...然後就食飯...食完飯就返上去林晴屋企...不過林晴都唔招呼人ge...喺間房到玩電腦...由得我哋喺廳...
唉...不過佢哋都幾煩吓...但係都ok可愛啦...(我覺得)...不過真係好煩...一個喊完就到另一個喊...唉...算啦...不過差
唔多走嗰陣喺到蔡樂怡...kaka~巧巧玩呢~不過蔡樂怡就慘咗d......hehe~^^...是但啦...我諗佢都唔mind ge~
走lu...搭番晴呀爸架車...超載...=口=...算啦...林昕唔知做乜係都要跟住嚟...咁都冇辦法lu...喺架車到傾計...不過
我冇乜出聲呀~(不嬲ga la~^^)不過有時聽佢哋講...然後喺到笑...都得ga la...不過今日我此終都爆咗鄭老師d嘢出
嚟...是但啦...都就到lor~時機已經好成熟ga la...係咪呀~?keke~不過我唔會再喺網上爆ga la...其實我真係好有忍
耐力...再加上有人探過老師ge...宜家都知啦...咁我哋唔得閒探老師ge...冇理由冇得知ga ma~老師宜家講得ge...咁
啫係話時機成熟啦...既然係咁...咁我講咗...都唔算好大問題啫~(又喺到自欺欺人...=口=)算啦...總之我今日就爆咗
出嚟啦...講番啦...我哋繼個繼個咁走...最尾一個要走ge係我...唉...走嗰陣...有少少唔捨得...雖然我係冇乜點出過
聲...但係...都係好唔捨得呀...因為宜家...都好少搵番好似佢哋咁ge fd...所以先咁掛住佢哋咋ma...雖然今日係就係
悶咗d...但係都好開心...
我返到屋企門口嗰陣...就喺到諗..."今日就好似發咗場夢咁...好短...但係好開心..."咁我真係好想發多d呢d夢...但
願坅Y唔會停嗰隻...不過一句講哂啦...今日好開心啦~返到屋企仲有得睇"哈爾xxxx" happy 呀~林晴同盈盈都好
似話今晚睇"harry potter"...我28號睇咗啦...老實...以我睇咗書嚟講...冇書咁好睇...書講得好恐怖...但係一d都唔
恐怖...仲有個咩"維克多"...書講到佢靚仔咁...但係戲一d都唔靚仔...張秋就......都唔可以話好靚女...但係都還可
以啦~hehe~好啦...今日就打到呢到啦...唉...我唔明...呢日明明係好開心ga...但係都唔可以喺xanga到打...搞到偷
偷摸摸咁...唉...唔想ga...但係冇辦法
記住未睇下面嗰個日記嗰d...一定要睇呀~!!
|