[[++﹏君之妹芷++]]
呢個純粹係補充日記...@@...得閒先睇睇...
rita62
暱稱: Rita
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
總結一吓......
去chun屋企...
冇乜特別...
去老師個婚禮~~^^
再唔習慣打日記了.......
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日記連結
禾先前個日記
米sall
秋欣
牙恩
嘉汶


嘉欣
Candy
Karin
芷縈
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 1
今日人氣: 2
累積人氣: 317
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天


去老師個婚禮~~^^ 無奈 分類: 未分類

今日...xanga都有打過...不過喺到再打得詳細d啦...今日...一朝早好早起身...溫豬...然後就開始準備出去啦...去到大圍站等林晴佢

哋...等咗都幾耐吓...終於等到啦~等得好苦~kaka~講笑啫~去到...早得制...喺到等...之後入咗去...本來諗住行陣...點知就見到王

倩瑩佢哋...仲見到吳以樂...=口=...我真係認唔到佢...開頭只係見到黃xx...真係完全認唔到佢...林晴話係佢我先知...其實有好多人

我都唔係好認到係佢ga la...唔緊啦...只不過係吳以樂個頭...算啦冇嘢啦...唉...仲以為可以影好多相tim...點知都冇乜相好影...有ge

都係人哋幫我哋影ge所謂"集體相"...次次都見唔到老師鍚佢老婆ge...一係借鏡...是鬼但啦...好快就走...真係冇乜癡...搭咁鬼耐車

喎...唔制丫...>3<...算啦...之後我哋本來等老師ge...諗住我哋幾個同佢影相ma...點知佢都走lor...我哋都冇機會...冼柏軒話唔識去

火車站...搞到我哋一齊行...禾冇乜嘢ge...不過...唉...冇嘢啦...之後又見到6a嗰班女仔喎...之後就一齊搭車...本來話去沙田...之後

都係去咗大埔...去到大埔...同林晴...芷縈...家浠...同埋冼柏軒食m記...林晴同冼柏軒佢哋食雪糕(林晴食乳酪呀好似...)但係食到有

少少核突...尤其係冼柏軒...唉...佢話我唔講嘢...我都唔知講咩嘢好...跟住又話我喺msn好多嘢講...都係以前ge事lor...宜家...連

msn都費事講咁多嘢啦...越嚟越唔鐘意講嘢啦我...到時啞埋tim呀...唉...好耐都未試過打咁長ge日記啦...真係好值得去回味以前係

唔係都打一餐ge日子...haha~^^...以前...好普通ge都比我打到並非平凡咁...宜家我都想...不過...宜家ge日子真係令我冇乜嘢好

去打lor...想攞d小事出嚟都費事...講番啦...之後搭車去大埔中心...同陳家浠同埋林晴行咗一陣街...陪林晴買介指...(um...大家唔好

誤會係咩喎...原因都唔喺到講啦~)行行吓 又見到6a d女仔~kaka~之後林晴揀咗好耐...陳家浠話好似運吉咁...我都贊同...隻隻都

差唔多試哂...都係揀一隻...唔買ge話...人哋啤硬你...kaka~好采點都買咗一隻啦~之後佢哋去彩虹屋到食糖水...我啱啱4號先食過

嚟...費事花錢...所以都係睇住佢哋食~因為實在太貴啦...=口=...佢哋食完之後...我哋就各散東西啦...我係最早走嗰個...因為彩虹屋

就喺我屋企留下到...所以我咪最早走lor~之後就返到屋企啦~然後咪打xanga個日記...之後去吓追夢咁...然後先再打呢個日記lor~

 

嗯嗯~今日話平凡又唔係平凡(比平日好...)...但係特別又唔算太特別...(就好似約咗d小學同學咁...)講開喎...其實老師有賺啦今次...

我哋個個都送d咁貴ge嘢比佢...唉...最慘佢又唔係教得我哋好好咁...唔緊啦~其實...佢都辛苦ga la...有咁多人反佢喎...但係佢都堅

持住...其實都已經好辛苦ga la...再講...或者佢都係想我哋開心啫...不過...冇諗過我哋唔受佢咁解...喺某d方面睇...其實佢都唔算太

咩ge...總好過中學嗰d啦...我真係寧願佢教lor喎...因為佢任話唔嬲~ka~又唔可以咁講ge...其實...經過我先前呢個長長暑假比我反

省之後...我都冇咁唔likey佢...老師...真係好多謝你呀...唔係你...我都唔知我係會咁曳ga~又唔係你...我都唔知我係唔受縱...唔係

你...我都唔識點樣去另一方面去睇一個人...唔係你...我都唔識點樣去反省...神呀...雖然呢個老師睇嚟好黑人憎...但係我好感謝你...

好感謝你曾經比呢個老師教過我...我喺佢身上...其實都學到唔少嘢...唔係佢嗰d嘢...係另一方面ge嘢...感謝你呀~希望你可以看守

住佢同佢老婆啦~希望佢哋...um...真誠相對...^^...算啦...我唔係好識祝福人ga la~唔打啦...都打咗好多...睇到你哋死死吓啦又~

唉...不過仲有一樣嘢...今日...我令到ling去唔到今日...我的確係有少少唔想佢去...但係此終都希望佢去到...佢咁樣...咪啫係比人少

咗個機會...我為呢件事琴晚不斷祈禱...但係結果...佢都係冇去到......今日其中令我感到唔係咁happy ge...都有呢件事份...真係唔

打啦...睇死人啦...= ="




訪客留言 (返回 rita62 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]