今日係冇乜特別呀...好涷lor...朝早睇完電視就溫豬...溫吓溫吓咁就食飯...食完飯咁就返"新teen地"...今日少咗好多
人呀...可能都係因為考試啦...不過我就照常返...=口=...呢個嘛...冇所謂的...記得聖經好似有講過話"不可停止聚
會"...^^...今日玩咗好多games...好好笑...^v^"...但係遲左放...一放同先個幾次一樣...即刻走...因為溫豬...溫吓
溫吓咁...終於溫好一科啦...=口=...聽日溫數學...死啦...好驚tim...><