治- 妄想世界~
歡迎來到我啊治的日誌,
我Discuss名叫HKRO大家可能會見到我啊~
ritochi
暱稱: 釘宮病 - 治
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
去澳門!
星期四....又係咁...
放假(上年到E+)
去飲=="
聖誕?
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 52
今日人氣: 2
累積人氣: 590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


獻醜 不安 分類: 未分類

今日上”Technology”堂個陣要發表我那組用Window Movie Maker的片,
感覺好鬼死獻醜- -”

我們做的片係講解點樣做一個鐘。(大部份係Ichigo995做的)

講真,我地套片唔係唔好。
之不過係首背景音樂竟然係用”零之使魔 OP2 I Say Yes"

播完後好像全班人係道對我地白眼甘,老師只給了我們一句話
: Well, that was very exciting...

早知應該係未播之前換個首...

我昏啦!- 治




訪客留言 (返回 ritochi 的日誌)


ZERO1026 於 2007-12-06 08:41 PM 發表:
''零之使魔 OP2 I Say Yes''很好聽啦~@@
你的MSN是什麼??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我的MSN是:[email protected]
Posted at 2007-12-07 03:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]