放假真悶.....<-------你講左好多次
每日會做既嘢都係一樣=="
算了...今日無乜嘢好打,所以打下我星期二會做乜.
星期二:有得出街的日子,雖然早上都係對住部電腦...
到了四點半我就會出沙田.
-點解要出沙田呢?
-要去沙田空手道支部當指導員
其實空手道堂是6:30才開始的,不過我中意早兩個鐘去到沙田,
因為可以行街,買Figure,輕小說,扭蛋等....
有一間店係買Figure/動漫的東西的,通常會行好耐,跟住先去上堂.
圖片:
<-----我去的道館 (那不是沙田大會堂....)
<-----對面的圖書館
這一張是上次高達展我兩個同學上
台時影的...其中一個你們認識
<-----有兩個係我同學^^"
星期二就係咁,聽日講下星期三
BIBI", 釘官病-治
|