治- 妄想世界~
歡迎來到我啊治的日誌,
我Discuss名叫HKRO大家可能會見到我啊~
ritochi
暱稱: 釘宮病 - 治
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
去澳門!
星期四....又係咁...
放假(上年到E+)
去飲=="
聖誕?
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 52
今日人氣: 9
累積人氣: 587
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


星期四....又係咁... 分類: 未分類

放假真悶.....<-------你講左好多次
每日會做既嘢都係一樣=="

算了...今日無乜嘢好打,所以打下我星期二會做乜.

星期二:有得出街的日子,雖然早上都係對住部電腦...
到了四點半我就會出沙田.
-點解要出沙田呢?
-要去沙田空手道支部當指導員

其實空手道堂是6:30才開始的,不過我中意早兩個鐘去到沙田,
因為可以行街,買Figure,輕小說,扭蛋等....
有一間店係買Figure/動漫的東西的,通常會行好耐,跟住先去上堂.

圖片:
我上堂的道館<-----我去的道館 (那不是沙田大會堂....)
對面的圖書館<-----對面的圖書館

這一張是上次高達展我兩個同學上
台時影的...其中一個你們認識
高達展<-----有兩個係我同學^^"

星期二就係咁,聽日講下星期三

BIBI", 釘官病-治




訪客留言 (返回 ritochi 的日誌)


ZERO1026 於 2008-01-10 06:42 PM 發表:
那間道館像是很美的樣子~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

裡面其實空空的,無乜嘢.
Posted at 2008-01-10 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]