琴日比熱溶膠鎗辣親隻手,,起左個大水泡
上第一堂就比人鬧,,
D test累事.....
11-15分:全份answer抄30次,
6-10分:全份answer抄60次,
0-5分:全份answer抄100次。
我11分 ,要抄30次!!
罰抄令到我上堂變得冇咁悶,,
不過就比老師鬧過幾次,收左我一張紙=,=
lunch勁多人係籃球場攪太陽爐,,
我攪完就去同波波,,billy,jackie食反,,
波波資助我$14
expriment result:
3B最勁果組係53度,
擊敗3E!!
我個組得41度咋.......
放學去搵肥tam,,佢要我地做讀書計劃,,
之後去搵美蘅,,佢走左去睇ball同整壁報,,
吾怪得之我搵佢吾到LA.......
之後去左自修室做補習老師,,
對象係:咩刀吾識GE美蘅=.=
6:00走人.......
p.s:ME!HANG妳吾好吾合格丫!!我教妳架! |