| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 2006-07-07 |
分類: 未分類 |
今日打班際籃球
第一場對2A,大炒20分,意料之外,因為有SUNNY係度………..
休息左好耐。
第二場對3C,葉端和係度牙,有D驚架,打得好緊,D分好接近,結果最後win一分,殺入決賽
係咁衣休息左2分鐘= =
對住3D,諗住可以win啦,但佢地跑得好快ar, 最後輸3分…………
P.S有妳在場,我甚麼也不怕怕怕怕怕怕怕怕怕怕
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| 2006-07-02 |
分類: 未分類 |
在考完試的日子我真的好開心,因為與妳的距離很近
但我的心卻很亂很亂……..
我不知道跟妳的關係是如何,因為妳一次又一次給我希望和絕望。
可能妳一早便知道我喜歡的是妳,但為何我不跟妳說我喜歡的是妳呢?
因為我害怕, 我害怕我一說了會連朋友也會無得做………..
我是很愛妳的,不管妳跟他的關係是如何,我只是知道我是很愛妳的。
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
| 2006-07-01 |
分類: 未分類 |
11:00起左身,玩左陣MSN便出去了
12:15去睇戲,係大興南定大興北撞到川,so一齊去
去到承,KAI中&his細佬,jeff都係到
睇2:20GE新絜師妹3,ok好笑LA
睇完去市中心行左陣,跟著承,KAI中&his細佬,BO,川都去左承HOME,我&jeff反home。
p.s妳現在跟他的關係是怎樣?而跟我的關係又是怎樣呢?
|
| 2006-07-01 |
分類: 未分類 |
好HAPPY……..
1:30去到市中心等JEFF&川,點知承話E+先反屋企=3=,BO又話自己去
無無聊聊去左餵魚,睇ar嬸singing,去爬蟲館看蟲,HEE~~
跟住承接左我地搭的士,去到打機&玩ball,next去左打ball&swim,好玩!
諗住走架la,but成班人係承屋企食PIZZA,咪一齊lo,玩到10點就走WIF BO&川,
係井上村放低BO,跟住同川搭LRT back home!!!
p.s :happyyyyyyy
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 愛上世界盃 |
分類: 未分類 |
LRT反school
中:test,9/14,HEE~
ENG:考口試,悶!
MATH:留心的
GS:留心的,but有趣的
LUNCH,冷面WIF樹紅
IS:實驗妳玩哂LA,粗重野我地做,,玩就妳玩,又發脾氣,頂妳........
p.s:愛上偷看妳如愛上世界盃
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 128 | »
|