| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 算了吧!可能我是癩蛤蟆想食天鵝肉= = |
分類: 未分類 |
7"30返到school by bicycle,很早na,HEE~
ENG:悶悶地,對左blue diamond,得果13分。之後5洗默書wor,呵呵!跟著比心機咁做左份野,第一次咋^^
中文:冇帶書,so同靜睇。Miss Chan講書都5係咁悶姐..........
VA:超好笑,川話佢有23吋GE肚臍,HAHA
笑左成10分鐘,仲爭D比sir罰ar[妳好似有D唔happy喎]
LUNCH:同狗仔,jeff,李葭祐一隊,打葉端和個隊,個個都著哂火,好enjoy"有妳係度,我已滿足了"
IS:比譚sir扣左全班平時分0.5分[5服ar]
放學係school打波,輸輸輸,仲比YIU YIU串,but妳係度我好開心"
琴日睇左妳個xanga,知道妳中二左佢,也知道我已經冇機會]]
唔開心都5會表現比妳睇,妳開心就夠LA
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
Miss Lau走後的第一天,掛住Miss Lau  |
分類: 未分類 |
起身即刻查1878200,睇下有冇紅雨[可以唔洗返學ma],點知得個黃雨............魚............
一返到去就立即做GS@.@
英文:做blue diamond test,ok難LA;之後要收composition,冇做,要記名,慘慘慘

GS:好快過左]]
music:聽歌&吹笛"happy

CL:做動畫
Lunch:諗住去仙桃園,but妳又5去,個個都5去,得me&布,so又冇去。Then同布去茶餐廳食,撞到黃曉琳&周紫欣,so一齊食LAW
返到去落左打乒乓波戈到玩左陣,開心因為有妳係度=3=
maths:quiz,挺easy的
PTH:做劇,我地個組做到亂哂龍,超搞笑

放學係度等個Miss Chan,等等下見到妳咩咩咩..........我仲以會好5開心but今次冇咩感覺
-U-當睇5到LU
等下等下都費事等LA,走人,又見到佢係classroom門口等妳,都知妳地有節目+LA,今次有DD唔開心

之後打左陣波,落兩wor,冇癮ar................
獨個回家去
 |
2006 年 5 月 2 日 星期二  |
幾開心LA  |
分類: 未分類 |
7"45先返到school,要練波,所以冇踩單車

中文:分組ar,咁妳都抽5中我個組...........
攪到要同"欣欣"一組

MUSIC:坐妳隔離,同妳傾計,好開心

ENG:超悶,成日望住妳.......
PTH:悶悶悶悶悶悶悶悶,同電車男GEI頭!!
math:發夢,等放LUNCH
lunch:係家政室食pizza WIF Miss Lau & 各classmates,影相WIF Miss,happy!!
中史:成2堂係度諗妳.........
放學:成班一齊影相,之後幾個幾個影~BOBO成日偷襲Miss Lau個肚,比Miss Lau話"女色狼:HAHA

之後諗住去食野but妳唔去so唔去LU,跟著食左杯雪糕就獨自回家
 |
2006 年 5 月 1 日 星期一  |
今日成日都唔係屋企  |
分類: 未分類 |
琴晚收到林詠議急call,要係今朝10:30去市中心做project,點知個個都LATE,我10:40到都係最早到果個

做完就同KAI哥同佢細佬行左陣,之後back home玩msn

2:30又要出去旺角探ar爺:探完去左水云莊做腳底按摩,舒服的,HEE~
然後返屯門大力水手食反,好飽ar!
跟著就back home LU
聽日返學LA,期待見到妳ar
 |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 悶ar |
分類: 未分類 |
琴晚又諗妳諗到2:00LA,妳真係迷人ar............
一起身又食面包&意粉做午餐

下就想去新屯打ball,ar ma又5比..........
之後去左樓下打WIF蛇皮,vincent,肥丘,jeff,yiu,靜。諗住叫埋妳,but妳咁累so 5叫妳LU,体息下LA
打完back home,msn WIF you同睇"未來戰士"
 |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | »
|