| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
| 大煲LA............ |
分類: 未分類 |
今日一返到school,靜就5睬我,當我透明的

中文&math調堂,更加冇溫LA,math test ar..................
英文:默書,得5分=3=
中文:講書
math:講書,悶!
GS:時事小測有15分,YEAH!!!派卷,19/49,戈題用%又5得,頂,又要簽名,help...........
LUNCH:冇食反,打波
IS:悶but留心
放學本來要入HALL,but我地閃左去練波,wakaka

練波:SIR冇黎,正!!!做三角傳球&鬥ball.
練完波,仲走去打左陣WIF jeff,wa
back home
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
| 聽日反學LU............. |
分類: 未分類 |
今日成日都係HOME做HW!!
悶悶悶悶悶悶悶悶悶
諗住去市中心惜書&行行,but丫媽5比!!shit!! |
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
| 好開心好開心好開心好開心!! |
分類: 未分類 |
起身食完午餐就去左新虛街市買齋,之後去左市中心匯合承,靜,川,YIU
搭的士去承屋企,佢請,HEE~
係度打左陣winning,win左靜,KAI中,李+右,YEAH!!!
跟著落左去打波,李+右急急腳走左,攪到5夠人鬥波=3=
之後就玩數字球&捉迷藏,刺激的,費事悶親妳地............
玩玩下比人投訴,shit!!!
去反承屋企打機,打打下,5知點解去左玩ball,癲的
川係咁搶我個ball又搶5到喎,好好玩,but整損了,never mind
之後比我地話川係[馴服不到的黑夜豹妹]笑死左............
靜嬲爆爆走了

然後走WIF川&YIU,又傾傾傾傾傾
好開心ar!!!!!! |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 熱ar!!!!!! |
分類: 未分類 |
一起身比ar媽點左去買野,重的

之後去打左陣波WIF蛇皮,超熱ar....................
再跟著反屋企換3去睇ball
一去度就比人問:E件3你ar媽架?
無奈!!!
本來win緊2:1,點知比人係最尾幾秒被人射入左,唉......
跟著打加時,又係win緊1:0,點知又比人追反,shit!!
射[12]碼,其實得9碼= =最後大隻佬&林X榮炒左............輸左!
又跟著去了山景到踢ball

玩馬嬲搶球,"合"搖搖,KAKA...................見到D吾應該睇到GE野

之後就back home LU |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
| "職業特工隊3" |
分類: 未分類 |
12點鬆D起身,換3出MK
去左嘉禾睇,$45張,2"40開場,so食左M記先,正!
超好睇,超緊張牙!!!
之後睇牙爺,跟著就back home LU
妳地今日去剪髮ar,唔知好唔好睇na? |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | »
|