n耐冇打Blog 今日個日子好靚咁 今日係Sem2第二日day off 第一日去左shopping成日
今天是2015第一篇 呵呵上年年尾個台灣trip真心勁好玩 睇到好多星星同風景 行得幾辛苦都值得
但係冇咩點shopping所以冇點買到靚野 係個三文治好好食 今晚去同班人食開sem飯
Sem2 reg既科都不過不失 面對sem1 GPA真係要洗心革面 唔係就PK
要控制自己唔好洗咁大 有時洗錢真係可以好似倒水咁 買野食買衫買鞋買袋 買衫係重點
就黎要斬手 典型shopaholic 心情唔到就要買買買
留名睇Year1 CGPA過3.0啊 今個sem要好努力追先得 嗚啊
今個weekend去睇星星 yeah 比心機儲錢oshhhh
本sem目標 (減肥)[比個括號你] 追GPA 儲錢去旅行 最好整走埋個黑眼圈
除左加油之外 都係加油 加油
|