日元又升了啦!!
唉! 實際上我真是一個不肖女呢!! ... ...
同朋友提出斷聯宣言了
11月w-inds來hk maggie一定好開心啦!......(閱讀全文)
感激每位發片人(:
下年牙占再搞我一定要去呀! 唉,其實勁想去睇..但無$啦~
唉唉唉!有點心事哦…晚上和弟弟看buzzer beat ep.7 竟然看到我們火滾,哈哈`
決定了新髮型, 明天去沙龍剪囉! 骨決定走牙菇路......(閱讀全文)