~少女時代專用播放器~

~夢想的SM Entertainment~
SM家族 - 活動中歌手



「R」的四次元bLOg
안녕하세요... 歡迎黎到四次元bLOg
~會不定時更新 "SM家族" 既資訊~
royng0406
暱稱: †'夜月•R
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類                SJ-銀赫
全部 (64)
SJ歌詞區 (13)
SNSD歌詞區 (7)
日誌 (44)
最新文章          SJ-It's You
Long Time NO See
2010-01-25
~大戰期間~
2009-12-29
一個寧靜而又平安的平...
網站連結                SJ-利特
F(x) 香港首站
Flower f(x) Hong Kon...
GGHK 少女時代香港後援...
Super Junior HK Fans...
WG - HK Wonderful Cl...
每月文章        F(x)-Krystal
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 1396
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


~大戰期間~ 疲倦 分類: 日誌

最近因"考試"問題存在..少左對住個qz...
搞到e家先更新下- -"

先向1月初生日既  SJ - 晟敏(1.1),  肥軒(1.3),  BEAST - 耀燮(1.5) 補上生日紀錄
(話說都過左好耐- -") 生日快樂~

不過以上生日日子過左之後就慘囉- -....
由5號開始就要對住個死人考試- -....(正是耀燮生日-0-)
只能說是一個惡夢...一科科既壓迫...去到18號先可以正式完結.T^T
唉......."盡力盡力"聽就聽得多......做就.........~ ~  唔好考到樣樣衰衰咁就得- -
最後希望大家考試考得好好睇睇喇- -"     (閃水去~  得閒再打

PS: 側欄大更新~

發表時間:2010-01-10 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


2009-12-29 分類: 日誌

e幾日要做既野實在太多- -....冇乜點掂e個qz- -"
26號果日"正"囉....同肥軒出mk既遊記..(雖然唔想提- -")
加上果日又有人黎屋企燒野食...1日做晒兩日既野吧- -"
==========================================================
mk一游...一定唔會唔記得呀.....死都唔會- -"
我同肥軒一齊比個sales「昆」左= ="
買完碟既我....買完書既肥軒......
行過間『魔術鋪』  (呀.....做魔術既果然係做魔術既..)
見lamyin玩咁多...行過睇睇.....就係咁....入左地獄了- -"

邊玩比我地睇...邊強迫我地買野- -"
犀利囉- -...想走都冇得走- -..一直講下次...都只會比佢拖時間...
我都算數....豪個會員比佢....比20$佢...
都仲唔停@@.....「你e家有個會員身分買野平d嫁啵...e家聖誕..仲有節tim...用夠100$又有印仔,夠4個又換到野」
講左一大論野....講完又講..........佩服!!
可惜.....肥軒重傷身亡......冇左百幾蚊-0-......張會員卡就咁就多左個印.....個sales就笑騎騎..
肥軒就..........(大家想像吧- -")

不過走果時我發現到樣野...之後我地兩個就越黎越想打人- -...
肥軒d野....冇端端多左隻碟......冇記錯好似教魔術的...係肥軒到..
留意個價錢...$20   (大家諗到未@@? 我果會員費..20$)

犀利囉......如果果日係你中招.....唔知你會點@@? 得閒黎話cm講下呢- -"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
27號....原本諗住出mk的...點解- -?
因為老闆比錯海報我- -....打左去..比我拎去換..
不過果d日"懶"症嚴重...拖落左去28號....

唉......就係咁...第2次mk行....
換完之後幾想去返間野到...睇下佢見到我會點@@
可惜呀....唔同左人...~ ~
========================================================
29號呀?  冇野做呀....
夜晚成晚係到睇 韓國果邊 "歌謠大戰" 連續3粒鐘...
連打e篇野都遲打左- -"....

唉.....係咁喇~ ~   e幾日講完- -v    (順路祝賀人數突破1000位數~  想有咩改善講講吧~)
ps: d根又硬返囉.....係時候要拉拉佢~ ~    仲要做返多d「運動」喔...最近少做了~ ~

發表時間:2009-12-30 12:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



~韓國活動中歌手們~
對韓流有興趣者..可於星期日,下午4:15觀看k-pop (不過所播既係3個星期前的韓國人氣歌謠)請多多支持韓國歌手
---------------------------------
1 Rain - Love Song
(帥氣的Rain,帥氣的回歸~)
=================== 1 After School - Bang!
(AS新曲..又再有一首好歌出現)
=================== 1 Secret - Magic
(歌本身唔錯..但歌最大爭議性既係..歌詞中係magic定mazik) ==================== 1 少女時代 - RunDevilRun
(2輯後續曲.以黑少時造型回歸)

Story Ver: 1 ===================
1 2AM - 我錯了
(死也不能放開你的後續曲..
2am首次配合跳舞演唱的歌曲)

Drama版:
1 1 =================== 
Epik High - Run
=================== 1 Kwill - 禮物 (ft.殷志源)
=================== 1 BEAST(B2ST) - Shock
(新專輯主打..對我黎講完全有中毒性)
===================
1 T-Ara - I Go Crazy Because Of You
(新專輯主打..又一好歌)
===================
1 Kara - Lupin
(新專輯主打..正!!)