最近因"考試"問題存在..少左對住個qz...
搞到e家先更新下- -"
先向1月初生日既 SJ - 晟敏(1.1), 肥軒(1.3), BEAST - 耀燮(1.5) 補上生日紀錄
(話說都過左好耐- -") 生日快樂~
不過以上生日日子過左之後就慘囉- -....
由5號開始就要對住個死人考試- -....(正是耀燮生日-0-)
只能說是一個惡夢...一科科既壓迫...去到18號先可以正式完結.T^T
唉......."盡力盡力"聽就聽得多......做就.........~ ~ 唔好考到樣樣衰衰咁就得- -
最後希望大家考試考得好好睇睇喇- -" (閃水去~ 得閒再打
PS: 側欄大更新~
|