~少女時代專用播放器~

~夢想的SM Entertainment~
SM家族 - 活動中歌手



「R」的四次元bLOg
안녕하세요... 歡迎黎到四次元bLOg
~會不定時更新 "SM家族" 既資訊~
royng0406
暱稱: †'夜月•R
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類                SJ-銀赫
全部 (64)
SJ歌詞區 (13)
SNSD歌詞區 (7)
日誌 (44)
最新文章          SJ-It's You
Long Time NO See
2010-01-25
~大戰期間~
2009-12-29
一個寧靜而又平安的平...
網站連結                SJ-利特
F(x) 香港首站
Flower f(x) Hong Kon...
GGHK 少女時代香港後援...
Super Junior HK Fans...
WG - HK Wonderful Cl...
每月文章        F(x)-Krystal
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 43
今日人氣: 0
累積人氣: 1397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


一個寧靜而又平安的平安夜- - 分類: 日誌

平安夜~ 平安夜~ 平安夜~ (記憶中好似有隻歌係 平安夜~ n多次的- -)
唔知各路大俠,英雄豪傑,貌美俠女們 今日過成點- -?
係屋企無聊? 出晒街- -? 定係聽日&後日先係正式??

我就無無聊聊咁喇- -.....
係屋企冇乜野好做...係得個悶字- -"
成日都自己一個人係到睇野...打下機咁..  (任何夜晚出沒既動物請收手~ ~)

照例都同大家講句:
希望大家有個開心既平安夜~ ~   (特別係你- -?)
聖誕節快樂~ 新年快樂~

送上snsd版既we wish u amerry chistmas= =

發表時間:2009-12-24 11:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


x'max party&sing con~ 分類: 日誌

21/12....係我心情極好既日子- -v (點解- -? 冇得解...因為xxxxxxxx  就係咁)
可惜既係......影相方面始終都唔太識笑- -"  why- -?
======================================================

講返今日發生d野先...
所謂既x'max party只限於女仔方面- -"
無論做乜野都咁積極既佢地...係今日...完全處於瘋狂狀態- -"
唔洗幾分鐘...咩都冇得食....我返少量能夠幸存既野食..(話說今日淨係食左幾粒魚蛋..同3舊硬既壽司T^T)

不過最high既.....都係我地照版轉換返黎既 "不能笑的乜乜乜"
唔知大家有冇睇過不能笑的系列.....
播一段片..播此片既目的係整到你笑....笑者即輸..
成班都笑到死..不過最慘既....都係比人拉左出去既3位參額者(?- -)
送你3舊恐怖壽司吧~ ~

滿懷期待...準備完全不充足既sing con還是來了...
未出場前處於興奮既3B班..一直陪唱..打節奏
可惜上到台.....就完全唔夾- -"
琴同唱既節奏始終有D甩左.,,,肥晨既rap又無端端唔記得左- -..
冇好練習既後果.....一篇荒蕪= =

(雖然如此.....今日.....還是最好的一日....因為~~~~~~``~)

-------------------------------------------------------------------------------------------
放左學之後......當然去網吧喇- -"
Let 4 Dead 2 少不免.....CSo玩陣冇玩...
幾粒鐘之後散band....仲有d少插曲.....免提了....冇什麼大特別之處~ ~

今日打完~ 係咁~ ~  多謝收看~

發表時間:2009-12-21 10:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



~韓國活動中歌手們~
對韓流有興趣者..可於星期日,下午4:15觀看k-pop (不過所播既係3個星期前的韓國人氣歌謠)請多多支持韓國歌手
---------------------------------
1 Rain - Love Song
(帥氣的Rain,帥氣的回歸~)
=================== 1 After School - Bang!
(AS新曲..又再有一首好歌出現)
=================== 1 Secret - Magic
(歌本身唔錯..但歌最大爭議性既係..歌詞中係magic定mazik) ==================== 1 少女時代 - RunDevilRun
(2輯後續曲.以黑少時造型回歸)

Story Ver: 1 ===================
1 2AM - 我錯了
(死也不能放開你的後續曲..
2am首次配合跳舞演唱的歌曲)

Drama版:
1 1 =================== 
Epik High - Run
=================== 1 Kwill - 禮物 (ft.殷志源)
=================== 1 BEAST(B2ST) - Shock
(新專輯主打..對我黎講完全有中毒性)
===================
1 T-Ara - I Go Crazy Because Of You
(新專輯主打..又一好歌)
===================
1 Kara - Lupin
(新專輯主打..正!!)