| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| 2010-2-10 |
分類: 未分類 |
TO:彤 慘啦!! 我10号令到佢有小小嬲!! 吾知佢會吾會嬲我!! 都係我吾好,小小的事也做吾好,係我吾好!! 吾好嬲我啦!! 我同你講對吾住呀!! 我想同你講好中意你!!好喜歡你!!我好愛你!! 我心低的一句都講左被你聽!! 吾好嬲我啦" 希望你能剃到E篇日記"......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-02-12 11:13 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 14 日 星期四  |
| 開心的日子 |
分類: 未分類 |
2010-1-13是我開心的日子!!我中於叫朋友講被佢知啦!!心情特別好!!My FD用SMS同佢講佢開頭5信走來問 My FD!!5知E家信5信呢!!好想知到得5得呀!! |
| 發表時間:2010-01-14 02:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 什麼是愛 |
分類: 未分類 |
愛是從那堥? 點先有愛情? 咩係愛情◎ 好想講出三個一直在我心的字!! 但我又講吾到出泥! 我只怕講左巨吾會接受我! ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2010-01-09 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 2009.11.29 |
分類: 未分類 |
E3日假好悶呀!! 今日玩左個新Game 都幾好玩. 個QOOZA又加多幾人 唆!日日都好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2009-11-29 06:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | » |