| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009.11.27 |
分類: 未分類 |
今日校慶好悶!! 一早番到school小食部都冇野食,連話要一包豬屎脹都冇!! 之後上課室开茶會,之後打波打成日,就了
|
| 發表時間:2009-11-28 09:54 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
旅行日  |
分類: 未分類 |
旅行日 好開心呀! 龍鼔灘只要六十元入場 太好玩啦 我地自己分組,=魚冇分過 個個都去左山頂and沙灉 我留左係到燒野食(BBQ) 我又識左一個F.1的女仔, 果日真係 very Happy |
| 發表時間:2009-11-11 12:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
| 大家好 |
分類: 未分類 |
好慘呀! E家曰曰都留躺呀! 星期四被個吳+文推落地下,搞到E家左手&腰骨好痛呀! 如果吾傷,我會馬上還拖@#$%^&* =,= 不過我系讀書人,吾會打打殺殺! 我大人有大諒,原諒佢D冇知青少年. ^_^ |
| 發表時間:2009-10-23 01:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |