hi,大家好,我地想話我地呢個blog系有兩個人嫁,
我地都會好清楚咁例明系我定系雪寫嫁,
我地會系下面寫,
如果系我寫既話,
就會寫[戀上]
如果系雪既話,
就會系[雪上],
兩個一齊既話,
就會寫[雪&戀上]嫁la,
希望留cm既都盡量寫番呢d啦,
敬請合作^o^
雪&戀上