吾知點解,
我同數學,
好似一出世就無乜緣份,
每似一見到數學作業或者上數學堂,
就好似見到火星文咁,
所以差吾多每次上數學堂,
都系sleeping(訓覺)或者talk with my friend(同朋友傾計)or傳紙仔既,
所以咪比老師罵到七彩lo,
相反,
雪既數學系very good既,
真系好妒忌a>o<
戀上