今日...
1蕉早[[依!?5見左盈既!?]]- -"
原來個傻仔訓到5知-\/-"
8點2先起身=]"搞到 冰 好w0rry!"
佢同我講...我d書放晒系l0cker...又矛kEy"
kaii到爆晒d電燈!!
之後上pE
打欖球,,"出街場...
行行下.,,同蚊n盈chatt,,成個人"鐘"左埋碌柱到,,
痛到我想喊囉5該- -"
-\/-打欖球其實又5系咁叉姐,,雖然就粗魯左D,,
不過堅系好ExcitinG喔xd"
不過狂比穎欣拉泥拉去,,好想死..."= ="
仲系甘比班癲婆"抓"\口/"
"""傳波戈時...我傳比 妹妹,,
妹妹接得勁搞gag囉...喀喀"""-\/-
之後上左1輪好無聊的課...
[[[上chin同叮噹傾計..搞到佢比人鬧-\/-"5好意思..喀喀]]]
lunch,,
丫奴 整左d好正的"楊枝金露"
好食/\ /\"
放學
就去左見校長..........
我 盈 文子 啤梨 牙牙 邱少1齊去...
笑到我飛左落街lo好不好!!!!>\/<"
文子n牙牙仲kaii...系咁講埋晒d無奈野....-_-
最記得系邱少...校長送糖糖....
跟住我食拉`
1開...d糖漿拉到好長...-.,-"
[[當時校長盲傾電話=]]]
邱笑好叉大聲咁話;[[哇!!!!咁大條野既....]]
成戈kaiii子咁-_="
搞到我不停地忍笑xd...
跟住去左找恩....
之後又去找條死絲...
絲就去左找丫奴...而丫奴就同彭彭+堯堯<<魚戈妹...
之後我地全部1齊等 魚...
[[[找泥找去咁-\/-"喀喀]]
跟住......................就散左band嚕...掰掰/\ /\"
|