今日係第1日反qooza
- /\-
今日很m街!!!=[
條友仔...丫david仔牙...p他的!! 晨早牛牛打俾我 !!反我牙 ...問我玩5玩勁舞=[ 頂佢
佢矛野也!? 9點幾b0大佬........佢5訓...我都要番咖!!\3333/
真的很無聊ahhhhhhhhhh!!!!!!!\333/
之後...
我山長水遠[[大話中=]]
由頌富走到去天秀=[
妳竟然同班錦姣滴姣婆婆1起................- /\-"仲要不sh0w禾...喵意思哇!?\3333333/
而家上左中學...勁晒拉,,伍識人喇""
嗚嗚...
都5知邊q戈泥嫁!!!咩bab佳d fd子..............唉
本身諗住去{青山}打機-/\-"
唉...因為昨天出{田門},,把錢用光滴關係{{KAKA-/\="}}
今日...只[也]了幾粒{士啤多梨}he
唉.........之後陪牙恩去左去kfcccc.............{眼光光口/\口}
之後冇哂錢...冇得去{青山}嗚嗚....
t/\t 很窮喔!!
6點幾番左龜了...
番到 家...
才想起 """哇!大煲....5記得做功課"""" {{白目夾無言}}0口0"
今天
只可說:
我很興............已經辣著晒 !!!\333333333/
|