今日...
上上下maths...
無拉拉`...
咩咩火警演習...= ="{{{無奈inG}}}
未免太過白痴了啦!=[
之後...
上eng...
無拉拉`...
反埋d 5知咩東東...
{{白目+無言}}-,-"
之後...
我狂串姑姑...=]
又叫班友1齊鬥d姑姑實win既野...
鬥"大口"...
xD
又叫佢拍水著寫真....
哇下...
如果邊戈睇完牙...
實5洗做人拉`
就泥放學LU...
MISS叫我地留低整野...
不過...
我走左去打籃球=========[[[["
嘻嘻嘻."{{{很奸喔你}}}}xD
[[[好憎你LO...白婆西]]]
我問你1句...
你就串番我10句...
你5想答咪5好答LO...
洗5洗串我SIN,,
頂...
好乜火囉...
勁乜想爆粗lo...
乜蕉事sin而家...
問你1句...你就係咁串我,,
你矛野牙!?= =
口抽筋!?
定腦部"勁聯"牙!?
= =
有問題...
好心你就去...
睇醫生拉`
介紹埋俾妳又點話丫...
咪而為自己惡就好乜勁拉`
而為戈戈人驚妳...
我盲驚埋1份至得嫁...
也蕉拉你`
想串我...
又5蕉夠串b0...
夠疆出到校門串...
睇下我拗5拗死你個百佳..
咁西樣串我...
我有冇辣親妳牙...
- /\="
無拉拉辣著我...
知5知自己踏住左我
條低線牙...`
自從上次...
{{5好提拉`}}
我都未試過發咁大脾氣牙..
\33333333333333333/
日日係度扮大家姐...
你咩料牙,,
咁多人死5見你死...
我真係5蕉淆你LO...
我要惡...
都可以好惡嫁!!!!= =
\33333333/
F交叉K Y0U MAMA=[
咁串丫拿...
之後打波...
狂俾人鬧...嗚=]
跟住番龜...
番到去又俾牙BA牙MA鬧...
之後仲俾佢地屈...
跟住...
喊了...
[[[我本人最憎被屈\3333/]]]
邊戈屈我都5比面...
至多俾1次2次...
戈戈人都咁鍾意對住我泥出氣...
我都好5開心牙...
有冇人可以俾我出下氣丫!?/333\
好似講到淨係得你地{{{對我發脾氣戈D人}}}
有脾氣...而我就冇咁...
我都想發脾氣牙大哥大...
日日都谷住條氣...
你估我好HIGH牙!?= =
白痴的-/\="
|