靠他...
今日又要落荃灣...-/\-"
個個星期日都要落荃灣...乜野事牙!/\_ /\"
日日落荃灣拓柒麼!!!!\33333/"
好煩牙"本身諗住今日出街嫁!!!!!\3333/
d功課又5知做乜- /\="
日日番到學校就抄功課...唉= ="
我5可以再咁嫁喇...
/3333333\"
岩岩同羅白傾左勁多無聊野
不過好搞笑/\ /\"
佢話泥搵我...
不過5識路-____-"
嘻嘻\ /\ /說癈話..{{but總算有d誠意}}
嘻嘻
老紀話下星期6出泥/\ /\"
佢問我戈日去5去咩喎...!
我緊係話好拉`因為好內都冇咁喇!!!
好期待/////////\\\\\\\\\////////\\\\\\\
唉...今日係咁多拉`
\33333/番泥有野再打...
做功課sin!\ /\ /
掰掰
|