今日好悶牙......呀妍,你今日要練琴......練完去左玩-0-.又唔話我知......我鬼咁擔心,打你手提又唔通,打你屋企電話又冇人聽.
跟住見你msn上左......點知係你呀妹用你msn上......佢學你講野,搞到我都唔知係邊個.之後同佢傾電話先知原來係你呀妹.
你又出左去玩lu,玩到5點幾先番. 唔知你有冇掛住我呢?今日有個同學好煩,成日震我同send歌比我,煩住晒,so我封左佢lu.
等佢off左先解封.你7幾點話食飯,話食完飯搵我,點知冇搵我-0-.一等就等左幾個鐘,我唔想阻住你食飯,so冇打你手提or你屋企電話.
我只係send左個sms比你.點知你宜家都仲未覆.我估你食完飯冇野做,就訓著左啦.你個爛訓豬呀.食完飯即刻訓好易肥嫁,小心你肥左
我唔要你呀.(講笑姐,我點會唔要你呀).仲有-0- ,你喉嚨痛嫁,唔好食辣野呀,如果你食左既話仲死-0- .聽日十月一號啦,你又有得放假,
真係happy,因為可以見你多d啦.哈哈~~~~~~~~~~~~~~
|