唔想失去你,唔想冇左你,唔會放棄你,唔會唔愛你.今日,我總算開心番d啦......因為我同你既感情終於有番d起息......聽日就要入
camp啦.好慘呀t^t.又有3日見唔到你啦.好想話你知d野......我既msn密碼冇改到......我唔係到呢3日......你幫我上我既msn啦好
唔好呀......你問我點解要你上我msn?我答你:因為我信任你......我既msn密碼冇改到......你話我唔信你......其實我係有一件事係信
你嫁......我既密碼真係冇改到......你唔信既可以上我既msn......記住......唔好係我朋友面前講我壞話bo......我信你嫁啦......
{ 4 EVER LOVE YOU }
永遠都這麼愛你的男孩---------------------------呀昇字
|