哇,今日勁開心囉.因為你知道我相信你,所以你都理番我-0-.尋日既擔心係一瞬間就冇晒.因為我知道你此終愛我,我對你既心永遠不變-0-.打下打下諗到d唔開心既野.唉,今個星期日比呀sir逼我番學玩個d唔知咩活動.仲有一樣野最慘......就係,下個星期四開始到下個星期六(27∼29/9/2007)要去camp.三日兩夜啊,仲要唔比帶psp,又唔比帶nds,又唔比帶野飲,又唔比帶零食.又見唔到你,個幾日一定好悶lu,我一定晚晚都訓唔到.日日想念你,晚晚掛住你.
{I LOVE YOU 4 EVER}
|