死囉,真係好怕......好怕聽日就冇得上網啊,咁我就會失去見你既機會.咁就要等成幾日嫁.我一定會日日想念你,晚晚掛住你,無時無刻
都想聽到你把聲.你就係我既全部,如果要我幾日唔見你既話,我真係唔知點算,我一定會好難受嫁,一定會訓唔到,冇心情食野,就算食左
都只食得落少少.我怕到左個時我地都有左呢種病......相思病-0- . 如果呢種病有得醫既話,咁你就係醫我呢個病唯一既藥 .如果呢個
病係冇得醫既話,咁你就係可以醫好我呢個病既奇蹟 . 除左你,其他人對我點樣好我都唔會鐘意佢地.我只愛你一個. 希望聽日仲上到網
啦.希望我地永遠係埋一齊,永不分離.......直到永遠......係我既心目中你就係全世界上最好既女仔(聽左我咁講你開唔開心呢?).
{ I LOVE YOU 4 EVER } { 我愛你一生一世 }
|