呢2日我同佢都好開心,但係開心既時間都係過得特別快既.今日,我同佢又開開心心咁過左一日,回憶起我同佢相識個時,真係有緣份.
唔係有緣既話我同佢宜家都未必會咁開心.聽日去BBQ啊,佢話想食.我都同佢講,好想燒隻雞翼比佢食,燒隻最大既,同佢一人一啖咁食.
哇,比人地見到一定妒忌死囉,呵呵!!!!!!!!!! I LOVE YOU 4 EVER ,昇愛妍1生1世啊!!!!!!!!