今日好傷心,傷心到唔想打blog,唔想打咁多字啦,以下呢首歌就表達左我今日既心情啦,要睇就慢慢睇啦!!!!!!!!!!!!!!!!!
愛在回憶中找你
我對你 , 這一生 , 哪個可比.
我與你 , 差一些 , 永遠一起.
邂逅時間場地 , 似連場好戲.
要 , 自何頁說起.
愛太重 , 深呼吸 , 欠缺空氣.
愛太美 , 輕輕的 , 卻載不起.
愛情來到時候 , 似明媚天氣.
她走了 , 突然驟變雪落雨飛.
如果可以恨你 , 全力痛恨你,
連遇上亦要躲避.
無非想放下你 , 還是掛念你,
誰又會及我傷悲.
前事最怕有人提起,
就算怎麼伸盡手臂,
我們亦有一些距離.
你太遠 , 該怎麼 , 說對不起.
你太近 , 一轉身 , 卻已高飛.
快樂也許太短 , 似場流星雨.
一眨眼 , 就如幻覺怕又記起.
如果可以恨你 , 全力痛恨你,
連遇上亦要躲避.
無非想放下你 , 還是掛念你,
誰又會及我傷悲.
前事最怕有人提起,
就算怎麼伸盡手臂,
我們亦有一些距離.
如果可以恨你,全力痛恨你,
連遇上亦要躲避.
無非想放下你 , 還是掛念你,
誰又會及我傷悲.
前事最怕有人提起,
就算怎麼伸盡手臂,
我們亦有一些距離.
我情願我狠心憎你 , 我還在記憶中找你 .
|