今日,係暑假既最後一日,即係我聽日就要番學,見佢既時間又變少左啦.不過,呢樣野根本唔重要.時間可以代表一切?呢句說話我就唔同
意啦.我同佢都係真心相愛既.無論我同佢相距幾遠,見面既次數幾少,我都相信我同佢對對方既愛都係唔會變既.因為佢係第一個為我付
出左咁多既女仔,而我都相信,我亦係第1個為佢付出咁多既男仔.我比左佢幅相比同學睇,點知佢地個個都好妒忌.當然啦,因為我有個
對我咁好既女友.哈哈,真係好開心.我同佢都講左一句野,一句相同既說話: I LOVE YOU 4 EVER! .
可能就係呢句說話,令到我同佢係埋一齊,呢個算唔算係個天赐比我同佢既緣份呢?
|