今日,首先我為我尋晚冇準時搵你而講句對唔住.sorry,尋晚係我錯.第2,就係我過埋今日個上網就到期,到至少半個月先可以再申請過.
講真,我真係唔捨得你,想日日都見到你.我今日有好多野想同你講.我想話你知,其實我日日都好早起身,日日都係到等你出現.仲有,
我食野食咁少時間都係因為你,因為我想快d見到你,所以食得好急.仲有,我今日冇食午餐,搞到胃痛,都係因為掛住你,搞到冇心情食飯.
仲有,我一有時間就係晚上12點之後仲上去搵你,我試過比呀媽罵好多次.我話比你知既只有2次.我日日都冇陪到朋友,只係陪住你.
一句講晒,就係我唔可以冇左你,我遲d會有一排上唔到網,我希望你唔好識第2個男仔啦,如果你掛住我既,你可以睇下我同你係game
到影既相,我會盡快叫呀媽快d申請上網嫁啦,我希望我到時你唔會識左第2個男仔啦.我都係到應乘你,我唔會識第2個女仔.我對你係點
,我唔知你明唔明啦,但係你對我做既所有野,我樣樣都有記住.你曾經為左我,通宵等我.你又曾經為左我,同一個朋友反左面,你為左我,
又差d同一個識左好耐既好朋友絕交.你為左我,連書都唔去買住,你為左我,連暑期功課都未做.你為左我做左咁多野,其實我係知嫁,
不過我一直收埋係心入面,冇同你講.你為左我做左咁多野,講真,我好開心好感動.因為從來冇女仔可以為我做到咁多.你為我付出太多
野啦,而我,一直都唔知可以為你做咩,我諗到我可以為你做既,都已經做晒.不過,講真,勉強冇幸福.你係我最重要既人,我唔想傷害到你,
我唔想你傷心.因為你傷心既,我會比你傷心一千倍一萬倍.我尊重你既決定.你唔想同我一齊既我唔會逼你,你知我一直都唔會逼人嫁
啦.不過,我真係想你同我講你想同我一齊.就算你唔鐘意我,我都係會等你既,你可以唔鐘意我,但係你唔可以阻止我鐘意你.
以上既野都係我想講既野,都係我既心中所想既野,我講晒出黎.宜家唯有靠你啦,我講左個問題,宜家等你講個答案出黎啦.
不過你唔洗急,因為會有差唔多半個月你見唔到我,有半個月比你慢慢諗清楚,呢個答案,等我地下次見面既時候,你話我知啦.
我真係好希望你既答案係想同我一齊.今日我要寫既野係咁多,下次再寫都可能係半個月之後啦,多謝睇過呢個blog同係呢個blog
留過cm既人.無言感激!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|