以前,未識佢之前,日日都好平凡,冇咩特別.識左佢之後,日日都好開心.但係宜家我日日都好唔開心.點解我要識佢?係個天玩我?定係我
地有緣份?我呢幾日真係好辛苦,原來愛一個人可以咁辛苦. 好想恨佢,但係我偏偏又唔忍心 .好想避開佢,但係又日日見到佢 .好想放低
佢,但係我又唔捨得 . 唉,日日都掛住佢,佢對我又好冷淡 . 我同佢真係仲有距離 ? 我同佢唔可以相愛? 我好辛苦啊,好想日日扮到唔緊
張佢.但係又做唔到. 係msn到好多朋友都安慰我,真係朋友對我仲好過佢對我 . 朋友會關心我 ,會同我分擔傷心既野 ,會安慰我.真係
唔該晒你地,如果唔係你地日日陪住我,我都唔知會點.我估如果冇晒你地呢班朋友,我會連電腦都唔開,就算開左都唔會上msn.我宜家
都覺得我同佢既呢段感情已經差唔多係時候要結束啦.我日日傷心,痛苦,我已經受夠呢種生活啦.我唔想再傷心,痛苦落去.我知佢係到
避緊我,我希望佢唔好再避啦,佢越避我越傷心.我宜家只係想要個答案姐,唔通咁都唔得?我知佢避我都避得好傷心,我唔想再傷害佢啦.
我寧願我自己傷心 ,都唔想令到佢傷心 ,件事拖得越耐對大家都唔好,可能以後只可以 { 愛在回憶中找你 } , 算啦,有時回憶下d傷心
野都好,可以提醒我以後唔好再咁,寧願冇愛過都唔想受到傷害 ,如果佢唔愛我既話,我寧願以後唔愛人,咁以後就唔會咁傷心.
|