今日好次平時咁返學、放學…好次好平凡咁~~但係,o係尾二
o既音樂堂就有段小插曲。
「杜世康~!到你考唱歌喇~!」我當時係咁拖老師,叫佢下堂先考啦~!我就搵籍口話,我琴日sd個純音樂比佢,歌名叫【單車】陳奕迅o既,幾好聽(推介~!推介~!)……點先佢無啦啦找到隻碟,有【單車】,咁我自然無晒籍口啦~!考囉~!
我就開始唱,完全好次淨係得我自已搵歌唱!(I'm special=3= )一開始,我唱得好敷衍,D人就係度笑>/////<,之後到副歌(高潮…我唔想用呢個字眼,比人誤會就唔好啦>///<)我唱得好有feel,D人就打拍子,「觀眾的掌聲是我的能源」,越唱越好!At last ,我比推左做第一囉!(annoyed)無奈呀!= =
Good night~!Go to bed early~!
|