唉……由琴晚開始就傷風,今日上返學超辛苦,個鼻好suck!而家都係呀!我真係一個poor guy……我諗你地唔覺得我辛苦,因為我一開心就咩得唔記得XD,今日o係書展買左兩本書,一本叫【孤星淚】,唔洗講都知係好慘o既故事啦!(而家睇緊……),幾好睇!推推!一本就叫【你必需知道的470個世界歷史常識】,幾有用o既都!
大家有冇d 同鼻塞o既方法呀!?教下我啦!唔該!下!係喎,我個blog而家有新歌聽,我覺得第二首最好聽,聽下就知啦!一定要聽呀!仲要cm呀~~~~~~~~~~!!!
每日一gag(自已諗嫁):有種麵包識行識走叫咩?
【生命麵包】

|