| «‹ May 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
| 好憎英文miss |
分類: 未分類 |
又同琴日一樣..一返到去就打鐘了∼
第1堂旅遊..都係做下野果d..
冇咩特別∼
但係到左英文堂∼∼
要測驗.差唔多個個都唔識∼
係得1兩個.就算有d識都係抄既∼
興姐.m仔果d冇做到∼
全班要係下面操場企∼
個miss一個一個咁叫出黎鬧∼
但我覺得冇咩所謂∼
但最唔低得就係∼
條pk(李xx)堂堂係到訓..
一到果時抄人都唔洗比人鬧..
我地呢d唔出貓唔做又會比人鬧∼
都低b既∼
唔鐘意個英文miss...
miss宋見死不救.好屎忽∼
中文堂.冇野做..又係唔上心∼
呢排唔知做麥成日都好累冇心機上堂∼
有冇人可以話我知點解∼
話咁快又食飯啦∼
兩堂數又係抄野∼
生活教育又係廢的∼
讀黎做麥=.="~
放學lu..正..
返到屋企又訓左=.=”
唉...唔想成日都係咁∼
再係咁會變廢柴嫁
|
|
|
LING* 於 2006-09-21 08:08 PM 發表:
|
|