今日3點幾起身幫陸運會準備..因前果日發燒冇哂力~
100米唔夠張梓峰黎..輸左比佢~
但最失望就係比人計錯時...整到我冇得入決
唉....根住我真係控制唔到自己..係到勁爆粗~
比人叫左落去~比左個位我座~
叫我冷靜......
今年最後一年..同我有拎5連第1..
但係又比個天玩~~
前一日又發燒~
但我覺得唔緊要...但都唔洗係呢日黎玩野牙~~
最後都冇計啦~~聽大袋話尊重大會~
我都冷靜到..但眼水就唔停囉~~
我都唔想....可能有人笑我白痴..少少野就喊~
但你有冇睇個奧運果d賽事?
有d人因個別原因宜令到佢冇第1果d咪又係喊~
世界杯..法國夠有人喊啦..輸左....
..同佢地食完m記..真係冇心機..所我返屋企先
洗完頭..就訓啦左
ps:我冇怪過牙輝...係果d人攪錯姐....
|