返工放工~
$$$
又要plan去玩啦xd
有無人join ^^
cmcm
唉~病病地-.-
連最近果陣夾band都去唔到-.-
生活正常中-.-(唔通我一正常就病-.-'')
呢幾日終於無咁悶~_~
忙完聽日~星期4,5 要玩返夠本.\/.
星期4丫~有無人黎搵我玩xd
我借個fd個生日,要玩返夠本p~黎黃大仙就留個cm仔啦~
唔諗住高消費的~係想做真心fd就留個cm仔俾我啦xd
我有個兄弟就生日~
有無令女想join丫~(其實都係借d易賣左佢xd)
好男仔一個~有意pm我啦xd
夾band友~ 繼續努力- -+
火撚完~就當咩事都無發生過吧
呢排係我身上發生好多事...嗯...
halloween的確係一個離撚譜既日子~年年都有d野會發生