忍不了
我明白了對人好係無用~報應=]
對女朋友好~不是正確的態度嗎?
打女仔...係男仔最唔要得的行為!
有份正職~不要遊手好閒係做男仔的責任
不可以花心~
呢d一切一切係我上個生日之前都夠膽講做到~!
依家我可以反轉鬧返條女~
打女仔~ 咩都唔做搞到無$洗~
花心都衰左一次~就係中2左條仆街
發生左好多好多唔開心ge事~每件事都係極唔想再提起~
仲計d咩丫...邊個岩邊個錯
我想停了
期待同小路夾band =]
出事了
又黎多單~點解我仲係未識死?
今次又想點?挑戰我極限?
講真我條底線去撚左邊?
我要時間靜下
每年的今天~都要有人為我慶祝~
我根本不需要為節目而擔心
今年我發現~其實去邊都好~都係想借呢日同喜歡的人相聚...
其實記唔記得都算啦~唔記得咪由佢~
我發下脾氣...你真係落吧~
又做呢d野~死性不改~你想我為你做到點丫
如果你真係明知你去會有機會俾人輪~
你好明顯都唔介意啦~你要我去做d咩?
好多日啦~唔想再嘈~你欠我的~我相信呢世都還唔到俾我
你有咩資格批評我的事?
心死了(感覺良好)
可能我一早想俾人hurt一次吧
究竟我想點?
我依家做緊ge係其實同自殺無分別?