成日搵交嘈 你冇野ar 你訓醒未ar 我都你講d野都哂氣
講番今日先 今日6點11 起身 之後梳洗等等 搞左2個字
之後慢慢咁食早餐 好味 之後行去大埔火車站 (8掛果個 我點番學係唔關你事 我只要我番到就得)
之後7點8 上車 回校 好耐冇番過來(8掛果個 我唔係唔番學 只係放假姐 唔好問3問4 煩)
之後聽早會 校長講金句 唔錯ar 仲記得 之後上課室 交野比miss (8掛果位你想知我交咩自己唸下lo )
之後冇lala 德育課 又哂左課chem 唉 聽小左2堂la 好心你死番去社公室 阻住哂 吼 之後訓左 (8掛果位 訓唔訓都唔關你事)
之後cit 話小測 下 ......... 玩野咩 之後ar sir 話後日測wo 好野正 好努力聽書冇lala 訓左 下我都唔知(8掛果位 都係果句訓唔訓都唔關你事)
之後 進行唔記得時段 之後到中文堂 小測 正 一番來就測yoyo 之後一測就2堂 係唔夠時間 之後放學lu 唔錯 正野 之後就回家 太約時間
4點3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~之後係 同一名8掛人士既對話~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
時間: 當6點時份 我仲咁到快樂既時候 忽然有人開門
之後快樂 不是慢慢地消失 而是 立刻消失 之後又要求人做野 做唔好又嘈 咁你就一早就叫我唔好做la
又要搞到人唔開心 自己又要做番佢 傻唔傻d ar 之後8掛人士 行左入房 而我就....... 做緊咩 我好似冇
之後佢走左la 唔知幾點 快樂又再次出番來 happy 之後太約7點左右 我就ko左d功課la 哈哈
之後9點先玩勁舞 期間 好多人send sms - - 阻住我 = = '' 之後 打比梁女士 (你好ar 我要食野麻煩哂)
之後梁女士 同8掛人士 一齊番 我食野 沖涼 出番來聽講8掛人士 唔見銀包 又屈我lo 唸住 之後又搵番
之後8掛人士 搵到d小小野又罵人 傻傻地 我忍住咋 第2個 講左粗口tim 之後同家姐傾msn 之後打blog
|