笨~~~笨小k日記
完了吧 完無意外
ryoma1314
暱稱: ♀笨笨~~小k___]]]♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
轉左blog
phy 你比我ko你
討厭 ~~~
2009-06-11
考試來lu
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 137
今日人氣: 2
累積人氣: 2435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


我唔想同你講 分類: 未分類

成日搵交嘈 你冇野ar 你訓醒未ar  我都你講d野都哂氣

講番今日先 今日6點11 起身 之後梳洗等等 搞左2個字

之後慢慢咁食早餐 好味 之後行去大埔火車站 (8掛果個 我點番學係唔關你事 我只要我番到就得)

之後7點8 上車 回校 好耐冇番過來(8掛果個 我唔係唔番學 只係放假姐 唔好問3問4 煩)

之後聽早會 校長講金句 唔錯ar 仲記得 之後上課室  交野比miss (8掛果位你想知我交咩自己唸下lo )

之後冇lala 德育課 又哂左課chem 唉 聽小左2堂la 好心你死番去社公室 阻住哂 吼 之後訓左 (8掛果位 訓唔訓都唔關你事)

之後cit 話小測 下 ......... 玩野咩 之後ar sir 話後日測wo  好野正 好努力聽書冇lala 訓左 下我都唔知(8掛果位 都係果句訓唔訓都唔關你事)

之後 進行唔記得時段 之後到中文堂 小測 正 一番來就測yoyo 之後一測就2堂 係唔夠時間 之後放學lu 唔錯 正野 之後就回家 太約時間

4點3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~之後係 同一名8掛人士既對話~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                    時間: 當6點時份 我仲咁到快樂既時候 忽然有人開門

之後快樂 不是慢慢地消失 而是 立刻消失 之後又要求人做野 做唔好又嘈 咁你就一早就叫我唔好做la 

又要搞到人唔開心 自己又要做番佢 傻唔傻d ar 之後8掛人士 行左入房 而我就....... 做緊咩 我好似冇

之後佢走左la 唔知幾點 快樂又再次出番來 happy 之後太約7點左右 我就ko左d功課la 哈哈 

之後9點先玩勁舞 期間 好多人send sms - -   阻住我 = = '' 之後 打比梁女士 (你好ar 我要食野麻煩哂)

之後梁女士 同8掛人士 一齊番 我食野 沖涼 出番來聽講8掛人士 唔見銀包 又屈我lo 唸住 之後又搵番

之後8掛人士 搵到d小小野又罵人 傻傻地 我忍住咋 第2個 講左粗口tim 之後同家姐傾msn 之後打blog



2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


活該 分類: 未分類

今日太約9點鍾起身 好似有人叫我咁 之後 我就呆下呆下咁

開機lu 忽然想玩left 4 dead 好好玩 正 我不知不覺愛上左佢

痴線既 愛隻game  別傻la 之後係到hea 好悶 睇波兒 好得意

之後出街食野 好味 同媽買野  之後番家 hea左好耐 咁岩

播寵物小精靈 好低b - -''' 之後沖涼 食飯 ar媽講梁生番來

- -唉 快樂消失lu 之後 打機傾msn 佢一番來就話 我唔見左100蚊

我好無奈 100姐 不如我比你 你收皮 之後打blog 完

 



2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


冇野講 分類: 未分類

-.-



2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


共你相識207天 分類: 未分類

今日起身之後 忽然咩都唔想做 ar媽話今日得7度咋

唔好出街 (我都冇唸住出 可笑)

之後10點幾對住電腦hea ar媽訓左

搞到我想訓之後 去沙潑訓 左右為難做隻攪攪豬

之後3點lu 都係hea 上下網 之後一陣就7點 

嘩 食飯 意粉 難食 嘔 之後食小龍包 正

我整既 (當然好味 ) 之後玩下電腦  

爽yy 之後想開勁舞 開唔到 可惡 之後打blog

不知不覺和你一齊了207日 但係 你知道ma ??

但有樣野你未必知 我仲愛你



2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


回想當年 分類: 未分類

今日9點幾起左身 之後起身搵人 誰.........  屎忽叉既家人

全部死哂 好開機 打左陣 其實唔只一陣 之後去foxy 睇電影

之後1點3出左去網吧 好耐冇去 之後見到有人玩拿拿林 陪佢地

幫佢地up 寵 d人話我痴線 快成咁 乜好快咩 我唔知 之後玩勁舞186bu

發覺好慢 之後玩模擬市民 之後3點30走番屋企  之後ar媽係到 

過一段忘記時段 7點食飯 老豆話一陣佢要用電腦 ok 我都唔想玩

之後佢宜家訓著左 - -  又話要 我來按力 呵呵